Anunț recrutare și selecție poziție Director Economic al Societății RATBV S.A Brasov

12 iunie 2024

Societatea RATBV S.A Brasov, asistata de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL  anunta începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru pozitia de Director Economic al Societăţii.

Acest proces de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu completările și modificările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 187/2023 și Hotărârea nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Candidații care aplică pentru acest post trebuie să satisfacă un mix de criterii de competență, trăsături și cerințe/criterii prescriptive și proscriptive care derive din strategia societății și din cerințele contextuale ale acesteia.

 Condiţiile generale minime obligatorii ale procesului de selecţie pentru functia de Director Economic sunt urmatoarele:

  1. Cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând spațiului Economic European, cu condiția să aibă domiciliul în România;
  2. Cunosc foarte bine limba română ( scris și vorbit nivel minim C2)

3.Au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

4.Sunt absolvenți/(te) de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic;

  • Pentru absolvenții sistemului Bolognia, diploma de licență va fi însoțită obligatoriu de diploma de master
    • Conform Legii nr. 1/2011 privind educația națională, absolvind studii superioare de lungă durată în perioada anterioară aplicării sistemului Bologna, diploma de licență este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitatea absolvită;
  1. Experiență de specialitate: minimum 7 ani pe posturi cu studii superioare în domeniul financiar-contabilitate/economic.Avantaj experiența prealabilă de muncă în domeniul transportului urban de călători;
  2. Experiență managerială: minimum 5 ani pe posturi de conducere în domeniul financiar-contabilitate/economic.

7.Au cunoștințe solide în domeniul legislației societăților comerciale, Financiar-Contabil – contabilitate, fiscal, achiziții publice, control Financiar-Contabil preventiv;

  1. Nu au fost destituiți/(te) dintr-o funcție de conducere din cadrul unor întreprinderi publice ori companii private sau nu au avut încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare in ultimii 5 ani;
  2. Nu au desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită aceasta prin lege.;
  3. Nu au fost revocați din cauza culpei personale din calitatea de director sau administrator la companii private sau de stat in ultimii 5 ani;

11.Nu se află în conflict de interese;

  1. Nu se află în situații care să îi/(le) facă incompatibili/(le) cu excercitarea funcției de Director Economic al RATBV S.A. ;
  2. Nu au fost condamnați/(te) definitive printr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni contra înfăptuirii justiției, infracțiunii de fals, infracțiuni contra patrimoniului,, pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 129/11.07.2019 pentru prevenirea și sacționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului, cu modificările și completările ulterioare, sau pentru infracțiuni prevăzute de Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției;
  3. Îndeplinesc criteriile cerute prin U.G nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și Hotărârea de Guvern nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G 109/2011;

Candidații ideali pentru acest post dovedesc experiența solicitată si vor prezenta următoarele comportamente și atitudini:

  1. analizează eficient problemele,
  2. identifică instrumente sau resurse pentru rezolvarea lor;
  3. stabilesc priorități și planifică sarcinile pe care le desfășoară, sunt preocupați de îmbunătățirea constantă a performanței proprii și a salariaților din subordine, concentrându-se pe eficiență și eficacitate în atingerea rezultatelor;
  4. rezultatul muncii prezintă în mod constant acuratețe;
  5. să aibă capacitate de organizare și conducere a activității direcției economice;
  6. își prioritizează munca și se asigură de finalizarea la timp a sarcinilor de serviciu;
  7. capacitate de înțelegere și reacție rapidă;
  8. capacitate mare de analiză și sinteză;

spirit de inițiativă;

  1. încurajează activ o atitudine colaborativă și de cooperare;
  2. se adaptează ușor, au o abordare pozitivă, contribuie și dezvoltă alternative;

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Matricea profilului de candidat.
  3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • copie documente care atesta vechimea in munca ( extras Revisal / copie carnet de munca / copie contract mandat / adeverinte din partea angajatorilor, etc. );
  • curriculum vitae;
  • cazierul judiciar / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
  • cazier fiscal / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 3;
  • declaratie ca informatiile cuprinse in dosarul de candidatura corespund situatiei reale a candidatului – formular 4
  • declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr.5.
  • declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 6;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 7;

* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societății RATBV S.A Brasov ( www.ratbv.ro )

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 12.07.2024, ora 15.00 la Registratura Societatii: Str. Hărmanului, Nr. 49, mun. Brasov, judetul Brașov,  în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de Director Economic al Societatii  RATBV S.A Brasov”, precum numele şi prenumele candidatului.

O copie a dosarului va fi trimisa obligatoriu si pe adresa de mail a expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL respectiv [email protected]

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecarui candidat  .

Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon: 0799.35.85.82.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro