Anunț recrutare și selecție poziție Director Economic al Societății COMPANIA DE APA OLT SA

30 aprilie 2024

Societatea COMPANIA DE APA OLT SA, asistata de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL, anunţa începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru pozitia de Director Economic al Societăţii. Procedura se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvenului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale minime obligatorii ale procesului de selecţie pentru functia de Director Economic sunt urmatoarele:

 a)studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență in domeniul economic;

  1. b) experienta relevanta in domeniul managementului financiar-contabil
  2. c) cel putin 3 ani de experienta in pozitii de conducere;
  3. d) cel putin 7 ani de activitate profesionala in domeniul studiilor superioare absolvite;
  4. e) experienta in elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli
  5. f) experienta in utilizarea unui soft de gestiune si contabilitate;
  6. g) nu a fost destituit/ă dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  7. h) cunoașterea limbii române (scris și vorbit);
  8. i) capacitate deplină de exercițiu;
  9. j) să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
  10. k) stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate
  11. l) nu a fost destituit/ă dintr-o funcție public, nu i-a fost revocat contractul de mandat pentru neindeplinirea indicatorilor cheie de performanta sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  12. m) să nu fie incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii;
  13. n) să nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracţiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sancţionarea spălării banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de prevenire si combatere a finanţării actelor de terorism, cu modificările si completările ulterioare, pentru infracţiunile prevăzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările si completările ulterioare.
  14. o) cunoaşterea legislaţiei privind societăţile comerciale şi a ordonanţei privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Legea nr. 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011 cu modificarile si completarile ulterioare)

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Matricea profilului de candidat.
  3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • curriculum vitae;
  • copie documente doveditoare ale vechimii şi experienţei profesionale, (copie carnet de muncă, extras Revisal, adeverinţe emise de către angajatori);
  • cazierul judiciar / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
  • cazier fiscal / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 3;
  • declaratie ca informatiile cuprinse in dosarul de candidatura corespund situatiei reale a candidatului – formular 4
  • declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr.5.
  • declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 6;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 7;

* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului

 Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii COMPANIA DE APA OLT SA ( www.caolt.ro )

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 30.05.2024, ora 12.00 la Registratura Societatii Municipiul  Slatina, Judetul Olt, Str. Artileriei, Nr. 2, Tel: 0249.423.419, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii.

Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de Director Economic  al Societatii COMPANIA DE APA OLT SA” , precum numele şi prenumele candidatului. O copie a dosarului va fi trimisa obligatoriu si pe adresa de mail a expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL respectiv [email protected]

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecarui candidat.

Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon: 0799.35.85.82

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro