Anunț recrutare și selecție poziție Director Comercial al Societății SECOM SA Turnu-Severin

23 iunie 2020

Societatea SECOM S.A Drobeta Turnu-Severin, asistata de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL   anunta începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru pozitia de Director Comercial al Societăţii

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condițiile generale minime obligatorii care vor fi îndeplinite pentru funcția de Director Comercial sunt următoarele:

  1. studii superioare;
  2. cunoașterea limbii române (scris și vorbit);
  3. capacitate deplină de exercițiu;
  4. să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
  5. experiență în îmbunătățirea performanței societăților pe care le-au administrat/condus;
  6. vechime in munca de 10 ani;
  7. g) minim 3 ani experiență in activitatea de management si / sau comerciala;
  8. h) să nu fi fost destituit dintr-o funcție publică sau să nu fi încetat contractul individual de muncă pentru motive imputabile salariatului în ultimii 3 ani;
  9. i) sa aiba experiență în domeniile care oglindesc activitatea societății și anticipează provocările societății în anii următori.

Candidații selectați conform condițiilor minime de mai sus, vor fi evaluați pe baza matricei directorului comercial.

Directorul comercial trebuie să aiba experiență în domeniile care privesc activitatea societății și anticipează provocările societații în anii următori.

Conditii specifice

  1. Studii superioare;
  2. Vechime de minimum 10 ani in munca;
  3. Minim 3 ani experiență in activitatea de management si / sau comerciala; Experiență în îmbunătățirea performanței societăților sau departamentelor / serviciilor pe care le-au administrat sau condus de cel puțin 3 ani
  4. Cunoaşterea legislaţiei privind societăţile comerciale şi a ordonanţei privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Legea nr. 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011)

Criterii de indeplinit de catre candidatii pentru postul de Director Comercial:

  1. Competente specifice sectorului de activitate al intreprinderii publice
  2. Cunostinte profesionale de importanta strategica: gandire strategica si previziuni, cunoaștere și experiența în aplicarea practică a reglementărilor și procedurilor conexe funcției, tehnologia informatiei, legislatie, cunostinte de management comercial;
  3. Cunostinte de guvernanta corporativa – rolul directorului, guvernanta intreprinderii publice, monitorizarea performantei
  4. Competente sociale si personale: luarea deciziilor, relatii interpersonale, negociere, capacitate de analiza si sinteza, competente de conducere si management
  5. Trasaturi: reputatie personala si profesionala, integritate, independenta, abilitati de comunicare interpersonala, aliniere cu scrisoarea de asteptari

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Matricea profilului de candidat.
  3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • curriculum vitae
  • Documente/adeverință în original din care rezultă experiența în administrarea /managementul unor societăți comerciale, inclusiv din sectorul privat.
  • Copie carnet de muncă și extras revisal sau adeverință după caz.
  • cazierul judiciar / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
  • cazier fiscal / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 3;
  • declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 4;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 5;
  • declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr.6.

* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii SECOM S.A. (www.secom-mehedinti.ro).

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 24.07.2020, ora 12.00 la Serviciul Resurse Umane al Societatii SECOM S.A, Bdul. Carol I nr. 53, Drobeta Turnu-Severin, Judetul Mehedinti în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de Director Comercial al Societatii SECOM S.A” , precum numele şi prenumele candidatului. O copie a dosarului va fi trimisa obligatoriu si pe adresa de mail a expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL respectiv [email protected]

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecarui candidat. Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon: 0799.35.85.82.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro