SOCIETATEA CITADIN S.A IASI
prin expertul
independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL anunta începerea
procesului de recrutare şi selecţie pentru pozitia de Director
Tehnic al Societăţii
Etapele de desfăşurare a
procesului de recrutare şi selecţie sunt:
-
Evaluarea prealabilă
dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
-
Evaluarea finală a
candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.
Condiţiile
generale minime obligatorii care vor fi indeplinite pentru functia de
Director General sunt:
-
studii superioare de lungă
durată absolvite cu diplomă de licență in domeniul ingieriei
civile;
-
cunoașterea limbii române
(scris și vorbit);
-
capacitate deplină de
exercițiu;
-
să nu aibă înscrieri în
cazierul fiscal și judiciar;
-
stare
de sanatate corespunzatoare functiei pentru care candideaza atestata
pe baza de documente medicale;
-
experiență
în îmbunătățirea performanței societăților pe care le-a
administrat/condus;
-
minim
10 ani experiență profesională în specialitate tehnica;
-
minim
8 ani de experienta in domeniul întreprinderi publice / servicii
publice / utilitati in functii de conducere;
-
să
nu fi fost destituit dintr-o funcție publică sau să nu fi încetat
contractul individual de muncă pentru motive imputabile
candidatului în ultimii 5 ani;
-
sa
nu fie incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii;
-
sa
aiba experiență în domeniile care privesc activitatea societății
și anticipează provocările societății în anii următori;
-
domiciliul
stabil în municipiul/ judeţul Iaşi;
-
sa
nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de
încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie
mincinoasă, dare sau luare de mită, precum şi pentru
infracţiunile prevăzute de Legea 656/2002 , respectiv pentru
infracţiunile prevăzute de art.143-145 din Legea 85/2006;
-
cunosterea
legislaţiei privind societatile comerciale si privind guvernanţa
corporativă a întreprinderilor publice (O.U.G. nr. 109/2011, Legea
nr. 111/2016, H.G. nr. 722/2016).
Candidații selectați conform
condițiilor minime de mai sus, vor fi evaluați pe baza matricei
directorului de general.
Directorul de general trebuie
să aiba experiență în domeniile care privesc activitatea
societății și anticipează provocările societații în anii
următori.
Criterii de indeplinit de
catre candidatii pentru postul de Director General:
-
Competente specifice
sectorului de activitate al intreprinderii publice
-
Cunostinte profesipnale de
importanta strategica: gandire strategica si previziuni, cunoaștere
și experiența în aplicarea practică a reglementărilor și
procedurilor conexe funcției, tehnologia informatiei, legislatie
-
Cunostinte de guvernanta
corporativa – rolul directorului, guvernanta intreprinderii
publice, monitorizarea performantei
-
Competente sociale si
personale: luarea deciziilor, relatii interpersonale, negociere,
capacitate de analiza si sinteza, competente de conducere si
management
-
Trasaturi: reputatie
personala si profesionala, integritate, independenta, abilitati de
comunicare interpersonala, aliniere cu scrisoarea de asteptari
Criteriile
de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:
1. Dosarul de candidatură.
2. Matricea profilului de
candidat.
3. Declaraţia de intenţie a
candidatului.
Dosarul
de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele
documente:
-
copia actului de identitate;
-
copia diplomelor de studii;
-
curriculum vitae
-
Documente/adeverință
în original din care rezultă experiența în administrarea
/managementul unor societăți comerciale, inclusiv din sectorul
privat.
-
Copie
carnet de muncă și extras revisal sau adeverință după caz.
-
cazierul judiciar /
declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
-
cazier fiscal / declaraţie
pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
-
adeverinţa medicală care
atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe
proprie răspundere conform formular nr. 3;
-
declaraţie de consimţământ
prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele
sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie
conform formular nr. 4;
-
declaraţie pe proprie
răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de
interese conform formular nr. 5;
-
declaraţie pe proprie
răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află
într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr.
109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor
publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune
legată de conduita profesională conform formular nr.6.
* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la
dosar vor fi prezentate de candidat la proba de interviu.
Documentele necesare în
procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se
regăsesc pe pagina de internet a Societăţii CITADIN
S.A IASI (www.citadinis.ro
).
Dosarul de candidatură se va
depune până la data de 09.09.2019, ora 14.00 la Serviciul Resurse
Umane al Societatii CITADIN S.A, Bdul. Tudor Vladimirescu Nr. 32C
Iasi, Jud. Iasi în
dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de
înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat
“Candidatura pentru funcţia de Director Tehnic al Societatii
CITADIN S.A IASI” , precum si numele şi prenumele candidatului.
Obligatoriu o copie a
dosarului va fi trimisa si pe adresa de mail a expertului independent
respcetiv [email protected].
Candidaturile care nu respecta conditiile de depunere nu pot fi luate
in considerare. Deasemenea, plicurile ajunse după data şi ora
menţionată nu vor fi luate în considerare.
Candidaţii declaraţi admişi
la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista
scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul
desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecarui
candidat . Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon:
0799.35.85.82.