Societatea
TERMO-SERVICE
SA IAȘI, asistată
de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRLanunță
începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru poziția de
Director General al Societăţii
Etapele de desfăşurare a
procesului de recrutare şi selecţie sunt:
-
Evaluarea prealabilă
dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
-
Evaluarea finală a
candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.
Condiţiile
generale minime obligatorii care vor fi indeplinite perntru funcția
de director general sunt:
-
studii
superioare de lungă durată la o instituție de învățământ
superior acreditată, absolvite cu diplomă de licență sau
echivalent în domeniul economic;
-
cunoașterea
limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau
cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în
Romania;
-
capacitatea
deplină de exercitiu;
-
stare
de sanătate corespunzătoare funcției pentru care candidează
atestată pe bază de documente medicale;
-
nu
au înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
-
să
nu fie incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii
-
să
nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat
contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în
ultimii 5 ani
-
să
nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de
încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie
mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracţiunile
prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sancţionarea
spălării banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de
prevenire si combatere a finanţării actelor de terorism, cu
modificările si completările ulterioare, pentru infracţiunile
prevăzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura
insolvenţei, cu modificările si completările ulterioare.
Condiții
specifice
-
Studii
superioare de lunga durată la o institutie de invatamant superior
acreditata, absolvite cu diploma de licență în domeniul in
domeniul economic sau echivalent în domeniul economic;;
-
Vechime
de minimum 10 ani în muncă
-
Experiență
de conducere de minimum 5 ani în cadrul unor societăți
comerciale, regii autonome sau instituții publice
-
Experiență
în îmbunătățirea performanței societăților sau regiilor
autonome pe care le-au administrat sau condus de cel puțin 3 ani
-
Cunoaşterea
legislaţiei privind societăţile comerciale şi a ordonanţei
privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Legea
nr. 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011)
Criteriile de evaluare /
selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:
1. Dosarul de candidatură.
2.
Matricea profilului de candidat.
3. Declaraţia de intenţie a
candidatului.
Dosarul
de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele
documente:
-
copia actului de identitate;
-
copia diplomelor de studii;
-
curriculum vitae
-
Documente/adeverință
în original din care rezultă experiența în administrarea
/managementul unor societăți comerciale, inclusiv din sectorul
privat.
-
Copie
carnet de muncă și extras revisal sau adeverință după caz.
-
cazierul judiciar /
declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
-
cazier fiscal / declaraţie
pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
-
adeverinţa medicală care
atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe
proprie răspundere conform formular nr. 3;
-
declaraţie de consimţământ
prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele
sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie
conform formular nr. 4;
-
declaraţie pe proprie
răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de
interese conform formular nr. 5;
-
declaraţie pe proprie
răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află
într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr.
109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor
publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune
legată de conduita profesională conform formular nr.6.
-
declaratie privind continutul
dosarului de candidatura conform formular nr. 7
Candidaţii
incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de
candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă
medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data
depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la
dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.
Documentele
necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de
declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii
TERMO-SERVICE
S.A. (www.tsiasi.ro).
Dosarul
de candidatură se va depune până la data de 05.09.2019, ora 16.00
la Serviciul Resurse Umane al Societatii TERMO-SERVICE S.A, Str.
Gradinari Nr. 8, Iasi, Judetul Iasi în dosar plic închis şi
sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a
depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia
de Director General al Societatii TERMO-SERVICE S.A” , precum
numele şi prenumele candidatului. O copie a dosarului va fi trimisă
obligatoriu si pe adresa de mail a expertului independent FOX
MANAGEMENT CONSULTANTS SRL respectiv [email protected]
Plicurile
ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în
considerare.
Candidaţii declaraţi admişi
la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista
scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul
desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecarui
candidat . Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon:
0799.35.85.92.
ocesului de recrutare şi selecţie pentru cinci poziţii de membru în Consiliul de Administraţie la Societatea TERMO-SERVICE S.A, în conformitate cu dispozițiile O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și prevederile H.G. nr.722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.
Societatea
TERMO-SERVICE
SA IAȘI, asistată
de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRLanunță
începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru poziția de
Director General al Societăţii
Etapele de desfăşurare a
procesului de recrutare şi selecţie sunt:
-
Evaluarea prealabilă
dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
-
Evaluarea finală a
candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.
Condiţiile
generale minime obligatorii care vor fi indeplinite perntru funcția
de director general sunt:
-
studii
superioare de lungă durată la o instituție de învățământ
superior acreditată, absolvite cu diplomă de licență sau
echivalent în domeniul economic;
-
cunoașterea
limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau
cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în
Romania;
-
capacitatea
deplină de exercitiu;
-
stare
de sanătate corespunzătoare funcției pentru care candidează
atestată pe bază de documente medicale;
-
nu
au înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
-
să
nu fie incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii
-
să
nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat
contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în
ultimii 5 ani
-
să
nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de
încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie
mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracţiunile
prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sancţionarea
spălării banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de
prevenire si combatere a finanţării actelor de terorism, cu
modificările si completările ulterioare, pentru infracţiunile
prevăzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura
insolvenţei, cu modificările si completările ulterioare.
Condiții
specifice
-
Studii
superioare de lunga durată la o institutie de invatamant superior
acreditata, absolvite cu diploma de licență în domeniul in
domeniul economic sau echivalent în domeniul economic;;
-
Vechime
de minimum 10 ani în muncă
-
Experiență
de conducere de minimum 5 ani în cadrul unor societăți
comerciale, regii autonome sau instituții publice
-
Experiență
în îmbunătățirea performanței societăților sau regiilor
autonome pe care le-au administrat sau condus de cel puțin 3 ani
-
Cunoaşterea
legislaţiei privind societăţile comerciale şi a ordonanţei
privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Legea
nr. 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011)
Criteriile de evaluare /
selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:
1. Dosarul de candidatură.
2.
Matricea profilului de candidat.
3. Declaraţia de intenţie a
candidatului.
Dosarul
de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele
documente:
-
copia actului de identitate;
-
copia diplomelor de studii;
-
curriculum vitae
-
Documente/adeverință
în original din care rezultă experiența în administrarea
/managementul unor societăți comerciale, inclusiv din sectorul
privat.
-
Copie
carnet de muncă și extras revisal sau adeverință după caz.
-
cazierul judiciar /
declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
-
cazier fiscal / declaraţie
pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
-
adeverinţa medicală care
atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe
proprie răspundere conform formular nr. 3;
-
declaraţie de consimţământ
prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele
sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie
conform formular nr. 4;
-
declaraţie pe proprie
răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de
interese conform formular nr. 5;
-
declaraţie pe proprie
răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află
într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr.
109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor
publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune
legată de conduita profesională conform formular nr.6.
-
declaratie privind continutul
dosarului de candidatura conform formular nr. 7
Candidaţii
incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de
candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă
medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data
depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la
dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.
Documentele
necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de
declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii
TERMO-SERVICE
S.A. (www.tsiasi.ro).
Dosarul
de candidatură se va depune până la data de 05.09.2019, ora 16.00
la Serviciul Resurse Umane al Societatii TERMO-SERVICE S.A, Str.
Gradinari Nr. 8, Iasi, Judetul Iasi în dosar plic închis şi
sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a
depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia
de Director General al Societatii TERMO-SERVICE S.A” , precum
numele şi prenumele candidatului. O copie a dosarului va fi trimisă
obligatoriu si pe adresa de mail a expertului independent FOX
MANAGEMENT CONSULTANTS SRL respectiv [email protected]
Plicurile
ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în
considerare.
Candidaţii declaraţi admişi
la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista
scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul
desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecarui
candidat . Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon:
0799.35.85.92.
Etapele de desfăşurare
ale procesului de recrutare şi selecţie sunt:
-
Evaluarea prealabilă a
dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
-
Evaluarea finală a
candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.
Condiţiile generale ale
procesului de selecţie prealabilă
sunt:
-
cel
puţin doi dintre membrii consiliului de administraţie trebuie să
aibă studii economice sau juridice şi experienţă în domeniul
economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar, de cel
puţin 5 ani;
-
în
cazul consiliilor de administraţie al căror număr de membri se
încadrează în prevederile art. 28, alin.(1) al Legii nr.109/2011
privind
guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu
modificările și completările ulterioare, nu poate fi mai mult de
un membru din rândul funcţionarilor publici sau altor categorii de
personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul
altor autorităţi sau instituţii publice;
-
în
mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere
evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi;
-
majoritatea membrilor
consiliului de administraţie este formată din administratori
neexecutivi şi independenţi, în sensul art. 138^2 din Legea
nr.31/1990 privind
societățile comerciale,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-
mandatul
administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând
depăşi 4 ani;
-
o
persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 3 mandate de
administrator în societăţi sau întreprinderi publice al căror
sediu se află pe teritoriul României.
Candidaţii
care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe lista scurtă vor fi
ulterior înştiinţaţi să depună o Declaraţie de intenţie
realizată în conformitate cu Scrisoarea de aşteptări. Selecţia
are la bază principiile nediscriminării, tratamentului egal şi
transparenţei.
Condiţiile generale minime
obligatorii care
vor fi îndeplinite de către membrii Consiliului sunt următoarele:
-
să aibă cetățenia română
sau cetațenia altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția
să aibă domiciliul în România;
-
Să cunoască foarte bine
limba română (scris, vorbit);
-
Să aibă capacitate deplină
de exercițiu și să fie apt din punct de vedere medical;
-
Să nu aibă înscrieri în
cazierul judiciar și fiscal;
-
Să fie absolvent al unei
instituții de învățământ superior, cu diplomă de licență
sau echivalentă, în următoarele domenii de licență:
contabilitate, economie, finanțe, drept, administrarea afacerilor,
inginerie civilă;
-
Cel puțin doi dintre
candidați să aibă studii de specialitate în domeniul economic
sau juridic absolvite cu diplomă de licență și minim 5 ani de
experiență în domeniul economic, juridic, contabilitate, audit
sau financiar;
-
Să nu fi fost destituit
dintr-o funcție publică și/sau să nu îi fi încetat contractul
individual de muncă din motive disciplinare, în ultimii cinci ani;
-
Să nu se afle în conflict
de interese potrivit legii și statutului societății cu poziția
de membru în Consiliul de Administrație al societății;
-
Să nu fi fost condamnat
pentru săvârșirea unor infracțiuni contra patrimoniului prin
nesocotirea încrederii, infracţiuni de corupţie, delapidare,
infracţiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracţiuni
prevăzute de Legea
nr.656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor,
precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi
combatere a finanţării terorismului,
republicată, cu modificările ulterioare.
-
Candidații să nu exercite
concomitent mai mult de 3 mandate de administrator și/sau membru al
consiliului de supraveghere în societăți sau întreprinderi
publice al căror sediu se află pe teritoriul României, conform
art.33 din O.U.G. nr.109/2011 privind
guvernanța corporativă a întreprinderilor publice,
cu modificările și completările ulterioare - declarație pe
propria răspundere;
-
Nu poate fi mai mult de un
membru din rândul funcționarilor publici sau al altor categorii de
personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul
altor autorități sau instituții publice;
-
Majoritatea membrilor
consiliului de administrație va fi formată din administratori
neexecutivi și independenți, în sensul art. 138^2 din Legea nr.
31/1990, republicată, cu modificările și completările
ulterioare.
Candidaturile care provin din
rândul funcționarilor publici sau al altor categorii de personal
din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor
autorități sau instituții publice, trebuie să dețină studii
superioare finalizate cu diplomă de licență sau echivalentă, în
următoarele domenii de licență: contabilitate, economie, finanțe,
științe administrative, cu o experiență în specialitatea
studiilor de cel puțin cinci ani.
Alături de condițiile
de mai sus, persoanele vor fi evaluate și selectate și în baza
următoarelor criterii:
-
Criterii
obligatorii:
gestionarea afacerii, viziune strategică, luarea deciziilor,
colaborare și cooperare cu alte părti, integritate, independență,
abilităţi de comunicare interpersonală; alinierea cu Scrisoarea
de așteptări (pentru persoanele din lista scurtă);
-
Criterii
opționale:
cunoștințe despre domeniul de activitate al societății și
despre domeniul utilităților publice, monitorizare și control,
organizare și planificare, experienţă pe plan local şi
international, expunere politică.
Candidații selectați conform
condițiilor minime de mai sus, vor fi evaluați în baza matricei
Consiliului.
Criteriile sunt măsurate, de
regulă, pe o scală de la 1 la 5, unde 1 înseamnă „Novice” și
5 înseamnă „Expert”.
Criteriile
de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIUL:
1. Dosarul de candidatură.
2. Matricea profilului de
candidat.
3. Declaraţia de intenţie a
candidatului.
Dosarul
de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele
documente:
-
copia actului de identitate;
-
copia diplomelor de studii
(documente care atestă educația și pregătirea profesională);
-
curriculum vitae (model
european conform H.G. nr.1021/2004);
-
cazierul judiciar/declaraţie
pe proprie răspundere conform formular
nr. 1*;
-
cazier fiscal/declaraţie pe
proprie răspundere conform formular
nr. 2*;
-
adeverinţa medicală care
atestă starea de sănătate corespunzătoare/declaraţie pe proprie
răspundere conform formular
nr. 3*;
-
copie carnet de muncă,
extras Revisal sau adeverință, după caz;
-
declaraţie pe proprie
răspundere privind statutul de independent conform formular
nr. 4;
-
declaraţie pe proprie
răspundere privind calitatea de membru în consilii de
administraţie ale întreprinderilor publice, altele decât cel în
care urmează a fi numit, conform formular
nr. 5;
-
declaraţie de consimţământ
prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele
sale personale în cadrul procedurii de recrutare şi selecţie
precum și de a putea fi verificate informațiile furnizate -
formular nr. 6;
-
declaraţie pe proprie
răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de
interese conform formular
nr. 7;
-
declaraţie pe proprie
răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află
într-una din situaţiile prevăzute la art.6 din O.U.G.
nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor
publice, cu
modificările și completările ulterioare sau că nu a suferit o
condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională
conform formular
nr. 8;
-
declaraţie pe proprie
răspundere privind apartenenţa politică formular
nr. 9;
-
declaraţie privind
rezultatele economico-financiare ale societăţilor/regiilor
autonome pe perioada administrării/conducerii – formular
nr.10.
* Candidaţii incluşi pe lista scurtă sunt obligați să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la
dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.
Expertul independent și
Comisia de selecție își rezervă dreptul de a solicita, pe
parcursul procesului de evaluare și selecție, documente/ informații
noi care pot clarifica anumite aspecte din dosarul de candidatură.
Documentele necesare în
procesul de recrutare/selecţie şi formularele de declaraţii se
regăsesc pe pagina de internet a Societății TERMO-SERVICE S.A.https://tsiasi.roşi pe
pagina de internet a autorității publice tutelare:
www.primaria-iasi.ro
Dosarul de candidatură se va
depune până la data de 20.06.2019,
ora 16:00
la Registratura Municipiului Iaşi, Bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt
Nr. 11, Iaşi, Judeţul Iaşi, în dosar plic închis, unde va primi
un număr de înregistrare şi data certă a depunerii, precum și în
format electronic pe adresa expertului independent FOX MANAGEMENT
CONSULTANTS SRL: [email protected].
Atât în format letric cât şi în format electronic dosarul va
avea menţionat Candidatura
pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie la
Societatea TERMO-SERVICE
S.A.,
precum numele, prenumele şi domiciliul candidatului.
Plicurile conținând dosarele
candidaților înregistrate după data şi ora menţionată nu vor fi
luate în considerare, de asemenea nici aplicațiile care nu sunt
trimise în format electronic.
Candidaţii declaraţi admişi
la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista
scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul
desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal, prin e-mail
sau telefonic, fiecăruia dintre candidați.
Relaţii suplimentare se pot
obţine la Primăria Iaşi, telefon 0232.267.582 int.248 și la
expertul independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL, telefon
0799.358.582.