Municipiul Iaşi, prin Comisia de selecție de la nivelul autorității publice tutelare asistată de expertul independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS, anunţă organizarea procesului de recrutare şi selecţie pentru șapte poziţii de membru în Consiliul de Administraţie la S.C. CITADIN S.A, în conformitate cu dispozițiile O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și prevederile H.G. nr.722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.
Etapele de desfăşurare ale procesului de recrutare şi selecţie sunt:
Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:
Candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o Declaraţie de intenţie realizată în conformitate cu Scrisoarea de aşteptări. Selecţia are la bază principiile nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei.
Condiţiile generale minime obligatorii care vor fi îndeplinite de către membrii Consiliului sunt următoarele:
a. să aibă cetățenia română sau cetațenia altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția să aibă domiciliul în România;
b. Să cunoască foarte bine limba română (scris, vorbit);
c. Să aibă capacitate deplină de exercițiu și să fie apt din punct de vedere medical;
d. Să nu aibă înscrieri în cazierul judiciar și fiscal;
e. Să fie absolvent al unei instituții de învățământ superior, cu diplomă de licență sau echivalentă, în următoarele domenii de licență: contabilitate, economie, finanțe, drept, administrarea afacerilor, inginerie civilă, energetică și/sau electrică;
f. Cel puțin doi dintre candidați să aibă studii de specialitate în domeniul economic sau juridic absolvite cu diplomă de licență și minim 5 ani de experiență în domeniul economic, juridic, contabilitate, audit sau financiar;
g. Să nu fi fost destituit dintr-o funcție publică și/sau să nu îi fi încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare, în ultimii cinci ani;
h. Să nu se afle în conflict de interese potrivit legii și statutului societății cu poziția de membru în Consiliul de Administrație al societății;
i. Să nu fi fost condamnat pentru săvârșirea unor infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracţiuni de corupţie, delapidare, infracţiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracţiuni prevăzute de Legea nr.656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare.
j. Candidații să nu exercite concomitent mai mult de 3 mandate de administrator și/sau membru al consiliului de supraveghere în societăți sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României, conform art.33 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare - declarație pe propria răspundere;
k. Nu poate fi mai mult de un membru din rândul funcționarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice;
l. Majoritatea membrilor consiliului de administrație va fi formată din administratori neexecutivi și independenți, în sensul art. 138^2 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaturile care provin din rândul funcționarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice, trebuie să dețină studii superioare finalizate cu diplomă de licență sau echivalentă, în următoarele domenii de licență: contabilitate, economie, finanțe, drept, științe administrative.
Alături de condițiile de mai sus, persoanele vor fi evaluate și selectate și în baza următoarelor criterii:
Candidații selectați conform condițiilor minime de mai sus, vor fi evaluați în baza matricei Consiliului.
Criteriile sunt măsurate, de regulă, pe o scală de la 1 la 5, unde 1 înseamnă „Novice” și 5 înseamnă „Expert”.
Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIUL:
Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
*Candidaţii incluşi pe lista scurtă sunt obligați să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.
Expertul independent și Comisia de selecție își rezervă dreptul de a solicita, pe parcursul procesului de evaluare și selecție, documente/ informații noi care pot clarifica anumite aspecte din dosarul de candidatură.
Documentele necesare în procesul de recrutare/selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a S.C. CITADIN S.A. www.citadinis.ro şi pe pagina de internet a autoritatii publice tutelare: www.primaria-iasi.ro
Dosarul de candidatură se va depune până la data de 14.06.2019, ora 16:00 la Registratura Municipiului Iaşi, Bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt Nr. 11, Iaşi, Judeţul Iaşi, în dosar plic închis, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii, precum și în format electronic pe adresa expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL: [email protected]. Atât în format letric cât şi în format electronic dosarul va avea menţionat Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie la S.C. CITADIN S.A., precum numele, prenumele şi domiciliul candidatului.
Plicurile conținând dosarele candidaților înregistrate după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare, de asemenea nici aplicațiile care nu sunt trimise în format electronic.
Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal, prin e-mail sau telefonic, fiecăruia dintre candidați.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Iaşi, telefon 0232.267.582 int.248 și la expertul independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL, telefon 0799.358.582.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro