Anunț recrutare și selecție 3 posturi administrator la Societatea SERVICII PUBLICE MIROSLAVA SRL

26 aprilie 2024

UAT COMUNA MIROSLAVA în calitate de autoritate publică tutelară anunţă începerea procedurii de selecție și nominalizare pentru 3 posturi de administrator la Societatea SERVICII PUBLICE MIROSLAVA SRL.

 Etapele de desfăşurare a procedurii de selecție și nominalizare sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:

  1. administratorii trebuie să aibă studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani.
  2. administratorii sunt persoane fizice sau juridice, cu experienţă în conducerea societăţilor sau regiilor autonome.
  3. selecția și nominalizarea administratorilor se face cu respectarea principiilor prevăzute de Legea  202/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel încât cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie femei şi cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie bărbaţi; Administratorii societății nu pot fi în exclusivitate persoane de acelaşi gen.
  4. cel puțin un membru trebuie să dețină calificarea de auditor financiar sau să aibă exepriență de cel puțin 3 ani dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat AELS, în Elveția sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public in conformitate cu Ordinul 392/2022;
  5. în cazul întreprinderilor publice organizate ca societăţi cu răspundere limitată, cel mult un administrator va fi funcţionar public sau o persoană din rândul altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice.
  6. în mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi.
  7. majoritatea membrilor Consiliului de Administrație este formată din administratori neexecutivi şi independenţi, în sensul art. 138 alin. 2 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  1. mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi 4 ani;
  2. o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
  3. selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
  4. candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o declaraţie de intenţie realizată conform scrisorii de aşteptări.

 Condiţiile generale de participare sunt:

  • studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani;
  • experiență de conducere/ administrare  a unor societăți sau regii autonome;
  • cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit) şi cetăţenia română sau cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiţia să aibă domiciliul în România;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;
  • să nu fie destituit/ ă dintr-o funcţie publică, să nu îi fi fost revocat contractul de mandat sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  • nu au înscrieri în cazierul judiciar;
  • nu au înscrieri în cazierul fiscal;
  • nu se află în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al Societății.
  • îndeplineste criteriile conform prevederilor art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, actualizata;

 Documentele necesare în procedura de selecție și nominalizare şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Primăriei comunei MIROSLAVA(www.primariamiroslava.ro) şi pe pagina de internet a Societăţii SERVICII PUBLICE MIROSLAVA SRL  (www. serviciipublicemiroslava.ro).

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 28 mai 2024, ora 16:00 la registratura Primăriei comunei MIROSLAVA, Str. Constantin Langa, nr.93, localitatea Miroslava, comuna Miroslava, județul Iasi, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat Candidatura pentru postul de administrator la Societatea SERVICII PUBLICE MIROSLAVA SRL”, precum numele şi prenumele candidatului. Obligatoriu o copie a dosarului va fi transmisă pe adresa expertului independent, Societatea FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL,  respectiv [email protected].

Relaţii suplimentare se pot obţine la expertul independent, societatea FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL, la telefon 0799-358.582 sau Primăria Comunei Miroslava, telefon 0232 295 680, int. 138.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro