Autoritatea Publică Tutelară U.A.T. Oras MĂCIN, în calitate de asociat unic al SC EDILITAR SALUB TERM SRL, a demarat procedura de selecţie și numire a 7 (sapte) membri în Consiliul de Administrație al societății EDILITAR SALUB TERM SRL, având CUI: 27642550, procedura ce se desfașoară în conformitate cu OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, completată și adaugită prin Legea nr.111/2016 privind aprobarea OUG nr.109/2011 și HG nr.722/2016 privind aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și a Hotărârii Consiliului Local nr.35/28.04.2022, prin contractarea serviciilor unui expert independent, persoană fizică sau juridică specializată în recrutarea resurselor umane, pentru a-i oferi asistență în procesul de recrutare şi selecţie pentru poziţiile de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii, conform prevederilor legale.
Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:
Reguli pentru alcătuirea consiliului de administraţie
În cazul societăților administrate potrivit sistemului unitar, consiliul de administrație este format din 3-7 membri, persoane fizice sau juridice, cu experiență în îmbunătățirea performanței societăților sau regiilor autonome pe care le-au administrat sau condus. (Conf. Art. 28 OUG 109/2011)
Condițiile generale pe care trebuie să le îndeplinească din punct de vedere legal membrii Consiliului de Administrație sunt, cumulativ:
Profilul candidatului pentru poziția de membru în consiliul de administrație:
Pentru constituirea profilului membrilor consiliului s-au luat în vedere următoarele cerinţe, fără a se limita la acestea:
Calificarea pentru poziția de membru în cadrul Consiliului de Administrație al SC EDILITAR SALUB TERM SRL, presupune ca persoana care candidează să îndeplinească următoarele condiții și criterii minime generale (orientative, varianta finală se va stabili prin componenta finală a planului de selecție):
Condiţiile generale minime de participare obligatorii care vor fi îndeplinite de membrii Consiliului de Administrație sunt următoarele:
Dosarele de candidatură depuse în termen formează împreună lista lungă, care are caracter confidențial și nu trebuie să fie publicată.
Metode de comunicare
Comunicarea în cadrul acestui proces se va face la sediul UAT Oras Macin, prin poșta electronică sau telefonic:
❒ Secretariatul comisiei din cadrul PRIMĂRIEI Macin, din Loc. Măcin, Str. Florilor, nr.1, Jud. Tulcea, Tel: 0240.571.354, E-mail: primaria_macin@yahoo.com
❒ Expert independent resurse umane: telefon: 0756.591.041, Email: resurseumane.serviciiHR@gmail.com
Data finalizarii planului de selectie in integritatea sa
Procedura de selecție pentru membrii consiliului de administrație sau supraveghere și directori se finalizează în termen de cel mult 150 de zile de la declanșare.
Criteriile de evaluare/selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:
Candidații selectați conform condițiilor minime enumerate mai sus, vor fi evaluați în baza matricei Consiliului de Administrație. Consiliul de Administrație trebuie să fie compus în așa fel încât să existe o experiență a consiliului în domeniile care oglindesc activitatea societății SC EDILITAR SALUB TERM SRL și anticipează provocările societății în următorii patru ani. Un membru al Consiliului de Administrație poate avea mai multe domenii de expertiză/competențe.
În procedura de selecţie, pentru ocuparea poziției de membru în Consiliu de Administrație al SC EDILITAR SALUB TERM SRL, candidații vor fi evaluați pe baza următoarelor criterii de evaluare/selecție finală a candidaţilor – INTERVIU:
În procedura de selecţie, pentru ocuparea poziției de membru în Consiliu de Administrație al SC EDILITAR SALUB TERM SRL, candidații vor fi evaluați pe baza următoarelor criterii de evaluare/selecție.
1.1. Competențe specifice sectorului
1.1.1. Experienta relevanta in domeniul de activitate al societatii
1.1.2. Cunoasterea pietei in care actioneaza societatea
1.1.3. Cunoasterea proceselor tehnologice/operationale din domeniul de activitate al societatii
1.2. Competențe profesionale de importanță strategica
1.2.1. Viziune si planificare strategica
1.2.2. Capacitate de luare a deciziilor si de evaluare a impactului acestora asupra intreprinderii si angajatilor acesteia
1.2.3. Marketing strategic
1.2.4. Managementul riscului
1.2.5. Legislatie
1.2.6. Finante si contabilitate
1.3. Cunoștințe de Guvernanță corporativa
1.3.1. Competente de guvernanta corporativa
1.3.2. Monitorizarea performanței
1.4. Competențe sociale si personale
1.4.1. Abilitati de comunicare si negociere
1.4.2. Capacitate de analiza si sinteza
1.4.3. Abilitati de relationare
2.1. Integritate si reputatie
2.2. Independenta
2.3. Expunere politica
2.4. Aliniere cu Scrisoarea de așteptări a actionarilor
3.1. Numar de mandate
3.2. Studii economice sau juridice si experienta in domeniul economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar de cel putin 5 ani
CLASAMENT DE EVALUARE - PUNCTAJUL MINIM
Condițiile minime de îndeplinit ale candidaților sunt:
❒ să se încadreze în cerințele matricei companiei;
❒ să îndeplinească condițiile Autorității Publice Tutelare, de a cumula un minimum de 60% (sau minimum 3 puncte din 5 maximum pentru fiecare criteriu).
Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
Actele depuse la dosar cu termen de valabilitate ce va expira înainte de interviul final al candidatilor rămași în lista scurtă vor fi reînnoite prin grija candidaților și comunicate comisiei de selecție la proba de interviu.
Candidații care nu se vor conforma acestei cerințe nu vor putea participa la proba de interviu și vor fi excluși din procedura de selecție.
Documentele necesare în procesul de recrutare/selecţie şi formularele de declaraţii se găsesc la sediul Primăriei Macin, din Loc.Măcin, Str. Florilor, nr. 1, Jud. Tulcea, pe site-ul institutiei sau se pot solicita prin email la adresa: primaria_macin@yahoo.com sau la adresa: resurseumane.serviciiHR@gmail.com
Dosarele de candidatură vor fi depuse personal sau trimise prin poștă ori curier rapid, cu confirmare de primire, în termen de 30 de zile de la publicarea anunțului, pe suport hârtie, în plic închis şi sigilat, pe care se va menţiona următorul text: „Candidatură pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al SC EDILITAR SALUB TERM SRL, nume şi prenume candidat” la Secretariatul Comisiei din cadrul U.A.T. Oras MĂCIN cu sediul în Loc.Măcin, Str. Florilor, nr. 1, cod postal 825300, Judeţul Tulcea, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii.
Dosarele depuse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.
Candidaţii declaraţi ”admişi” la etapa I de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi anunțați, cu privire la data, locul și ora la care va avea loc etapa II - ”Interviuri”, la numărul de telefon menționat în CV-ul depus de candidat, și vor fi evaluaţi în cadrul interviului.
Alte informații utile
Depunerea declarației de intenţie
Declaraţia de intenţie se elaborează şi se depune numai de către candidaţii nominalizati pe lista scurtă, în termen de 15 zile de la anunțarea nominalizării pe lista scurtă.
Pentru elaborarea acesteia, candidaţii vor folosi Scrisoarea de Aşteptări, publicată de către UAT Primăria Oras Macin pe pagina proprie de internet și la avizier, şi toate informaţiile publice disponibile despre contextul actual al societății. Formatul declarației de intenţie trebuie să respecte prevederile H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Depunerea acestui document se face la fel ca şi depunerea dosarului de candidatură, cu diferenţa că pe plic se specifică „Declaraţie de Intenţie, Nume Prenume, C.A. EDILITAR SALUB TERM SRL”.
Comunicarea cu candidaţii
Pe întreg parcursul procesului de selecţie, comunicarea cu candidaţii se va face prin email şi telefonic, de aceea este imperios necesar ca adresa de email şi numărul de telefon sa fie trecute corect în CV.
Lista lungă, lista scurtă şi propunerile de nominalizare au caracter confidenţial şi nu vor fi publicate. Rezultatele obţinute de candidaţi pentru fiecare din etapele procesului de selecţie le vor fi comunicate acestora individual conform modalitaţilor descrise mai sus.
Autoritatea contractanta își rezervă dreptul de a intervieva numai candidații selectati si de a renunta la procesul de selecție oricand pe parcursul derularii procedurii.
Candidaților selectați pentru interviu li se pot cere documente suplimentare de natură sa probeze experiența lor sau statutul profesional.
Candidații participanți la procesul de selecție vor trebui sa aiba in vedere faptul ca, in urma procesului de selectie, desemnarea membrilor in Consiliul de Administratie se face de catre Adunarea Generala a Actionarilor Societății, prin Consiliul Local MĂCIN, la propunerea acționarului, UAT Oras MĂCIN, care trebuie sa o aprobe prin H.C.L.
Contestaţii
Legislaţia de guvernanţă corporativă a întreprinderilor publice nu prevede contestaţii. Totuşi, din dorința de a asigura maximă transparenţă a procesului de recrutare şi selecţie, vom răspunde prompt cererilor de clarificări formulate de către candidaţi, cu condiţia ca aceştia să solicite numai informaţii care se referă la candidatura lor şi care nu implică rezultatele obţinute de către ceilalţi candidaţi. Eventualele cereri de clarificări se depun la fel ca şi dosarele de candidatură sau declaraţiile de intenţie, cu specificaţia pe plic „Cerere de clarificări privind rezultatele etapei de ………. (evaluare a dosarelor, sau selecţie initială sau selecţie finală) C.A. al SC EDILITAR SALUB TERM SRL, nume şi prenume candidat”. Cererile de clarificări se depun în termen de maxim 24 de ore de la primirea rezultatelor şi li se va răspunde în acelaşi termen de maxim 24 de ore de la înregistrarea cererii.
Protecția datelor personale
Procesul de recrutare și selecție descris în detaliu mai sus, se va desfășura conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
În acest sens, se vor respecta următoarele:
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei MĂCIN:
Alte obs.
(date de contact, telefon, email, etc) |
|
Comisia de selectie | E-mail: primaria_macin@yahoo.com
Telefon: 0240/571354, 0240/571022, Fax:0240/573950, |
sau la:
Expertul independent contractat ca urmare a declanșării procedurii de selecție:
Alte obs.
(date de contact, etc) |
|
Expert independent resurse umane | Telefon: 0756.591.041 |
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro