Antreprenorul Ştefan Bărbulescu vrea să ducă brandul de oţet Cerbul Acru pe pieţe internaţionale. „Avem câteva «teste» în plus de trecut ca antreprenori români în faţa celor din ţările mai dezvoltate, însă cu răbdare şi perseverenţă sunt convins că lucrurile se pot schimba.“

15 august 2019

Brandul de oţet Cerbul Acru, pus pe piaţă de antreprenorul Ştefan Băr­bu­lescu în 2008, după ce a preluat Fabrica de Oţet Slatina, ajunge pe rafturile re­tailerilor ali­men­tari din ţară, dar şi în sectorul HoReCa, iar vân­zările au ajuns la 2,4 mil. lei în 2018, în uşoară creştere faţă de anul anterior.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Antreprenorul Ştefan Bărbulescu vrea să ducă brandul de oţet Cerbul Acru pe pieţe internaţionale. „Avem câteva «teste» în plus de trecut ca antreprenori români în faţa celor din ţările mai dezvoltate, însă cu răbdare şi perseverenţă sunt convins că lucrurile se pot schimba.“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro