Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu au ajuns la o reţea de 14 magazine cu brandul de cosmetice Cupio. Investiţia iniţială s-a ridicat la 10.000 de euro, firma având în primul an afaceri de 120.000 de euro

24 octombrie 2019

Brandul românesc de cosmetice Cupio, lansat de antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefanescu în 2012, doi tineri din Timişoara, a ajuns în prezent la o reţea de 14 magazine, cele mai recente unităţi fiind deschise în incinta Iulius Mall Suceava şi în Vivo! Cluj.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu au ajuns la o reţea de 14 magazine cu brandul de cosmetice Cupio. Investiţia iniţială s-a ridicat la 10.000 de euro, firma având în primul an afaceri de 120.000 de euro".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro