Antreprenori locali. Agroland din Timişoara, brandul dezvoltat de Horia Cardoş, a ajuns la o reţea de 250 de magazine cu furaje şi la afaceri de 30 mil. euro

13 martie 2020

Compania Agroland din Timişoara, contro­lată de antreprenorul Horia Cardoş, care distri­buie furaje, pui de-o zi sau seminţe, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro, în creştere cu 3,4% faţă de anul anterior, potrivit reprezen­tan­ţilor firmei.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Antreprenori locali. Agroland din Timişoara, brandul dezvoltat de Horia Cardoş, a ajuns la o reţea de 250 de magazine cu furaje şi la afaceri de 30 mil. euro".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro