Piaţa asigurărilor, atât generale, cât şi de viaţă, a evoluat constant în ultimii ani, iar produsele şi canalele de vânzare s-au diversificat, astfel că dacă anterior asigurările erau vândute doar prin intermediul consultanţilor, acum vedem produse disponibile online, accesibile instant, iar tipul de produse a evoluat, existând şi produse de asigurare inovative, spune Anita Niţulescu, CEO al Eurolife FFH.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Anita Niţulescu, CEO al Eurolife FFH: Produsele şi canalele de vânzare pentru asigurări s-au diversificat. Dacă în urmă cu câţiva ani, asigurările erau vândute doar prin consultanţi, acum vedem produse disponibile online, accesibile instant. Şi există şi produse de asigurare inovative".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro