Andreas Elsner, Telekom: Când eşti sub presiune, şi noi suntem, trebuie să faci ce n-ar face niciun alt operator. Consumul de TV „clasic“ a scăzut cu 10% în oraşe, în timp ce aproape 10% dintre gospodării consumă Netflix sau alt serviciu online. O jumătate din clienţii de mobil au acum abonamente

8 februarie 2020

Grupul Telekom, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a reuşit în ciuda competiţiei dure să atragă anul trecut aproape 200.000 de clienţi noi pe piaţa de telefonie şi internet mobil lansând produse pe care nimeni altcineva dintre competitori nu le-ar fi lansat, afirmă austriacul Andreas Elsner, care a preluat în toamna anului 2018 poziţia de director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale în cadrul operatorului.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Andreas Elsner, Telekom: Când eşti sub presiune, şi noi suntem, trebuie să faci ce n-ar face niciun alt operator. Consumul de TV „clasic“ a scăzut cu 10% în oraşe, în timp ce aproape 10% dintre gospodării consumă Netflix sau alt serviciu online. O jumătate din clienţii de mobil au acum abonamente".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro