Analiză ZF. Suntem prea săraci să mâncăm ieftin: Mărcile private, care au ajuns să controleze jumătate din vânzările din comerţul alimentar din Occident, bat pasul pe loc în România şi Europa de Est

21 octombrie 2025

Românii cheltuie anual pe produse sub mărci pri­va­te precum Pilos, K-Clas­sic, Gusturi Româneşti, Ha­nul Boieresc, Tex şi Qilive între 5,6 şi 6,6 mld. euro, arată calculele ZF făcute pe baza datelor din piaţă.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Analiză ZF. Suntem prea săraci să mâncăm ieftin: Mărcile private, care au ajuns să controleze jumătate din vânzările din comerţul alimentar din Occident, bat pasul pe loc în România şi Europa de Est".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro