Analiză ZF. Produsele fără gluten, o nişă pe care pariază tot mai mulţi antreprenori: „Este loc de creştere, este nevoie de cât mai multe locaţii ca oamenii să iasă şi să socializeze căci asta este cea mai mare problemă“

20 aprilie 2024

Tot mai mulţi antreprenori mi­zează pe nişa produselor fără gluten, mânaţi de numărul tot mai mare al ro­mâ­nilor care sunt diagnosticaţi cu boala celiacă sau care pur şi simplu vor să consume mai multe alimente fără gluten. Fie că sunt mici brutării, cofetării sau pro­ducători de paste sau biscuiţi fără gluten, toţi pariază pe o piaţă estima­tă la 50-60 de milioane de lei, dar în continuă creştere. În plus, şi produ­cătorii mari precum Cris-Tim, Caroli Foods şi Sam Mills şi-au certificat anumite produse „gluten free“. Iar miza creşte.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Analiză ZF. Produsele fără gluten, o nişă pe care pariază tot mai mulţi antreprenori: „Este loc de creştere, este nevoie de cât mai multe locaţii ca oamenii să iasă şi să socializeze căci asta este cea mai mare problemă“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro