ANALIZĂ ZF. Paradoxul mărcilor private: lumea le cumpără pentru că sunt mai ieftine, dar ele s-au scumpit mai mult decât brandurile. Ce zic retailerii? Niciunul nu răspunde. În primele nouă luni din 2023, în medie, produsele de brand din piaţa de FMCG s-au scumpit cu 21,1%

28 ianuarie 2024

Mărcile private ale marilor retaileri au câştigat tot mai mult teren în piaţa bunurilor de larg consum în ultimii ani, dar cu preponderenţă în 2022 şi 2023, perioadă marcată de o inflaţie record şi de scumpiri pe bandă rulantă.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ANALIZĂ ZF. Paradoxul mărcilor private: lumea le cumpără pentru că sunt mai ieftine, dar ele s-au scumpit mai mult decât brandurile. Ce zic retailerii? Niciunul nu răspunde. În primele nouă luni din 2023, în medie, produsele de brand din piaţa de FMCG s-au scumpit cu 21,1%".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro