Analiză ZF. Cum au ajuns promoţiile să fie cuvântul de ordine în retail? Aproape un sfert din vânzările de bunuri de larg consum vin din produsele „la ofertă“

22 septembrie 2024

Promoţiile au ajuns în ultima pe­rioadă să fie cuvântul de ordine în retailul cu dominantă ali­men­tară, iar asta într-o perioa­dă în care consumatorii mani­festă prudenţă la shopping, iar comercianţii caută varii metode prin să îi aducă în magazine şi să îi determine să cheltuie bani.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Analiză ZF. Cum au ajuns promoţiile să fie cuvântul de ordine în retail? Aproape un sfert din vânzările de bunuri de larg consum vin din produsele „la ofertă“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro