Analiză ZF. Ce spun marii retaileri despre evoluţia consumului privat în prima parte din 2023: Românii sunt atenţi la preţ, caută branduri mai ieftine, cumpără mai rar ori în cantităţi mai mici. Clienţii preferă produsele locale, dar doar dacă nu sunt mai scumpe

Reprezentanţii marilor retai­leri, acei jucători care con­tro­lează circa 70% din tot ce înseamnă vânzările de bu­nuri de larg consum din Româ­nia, spun că în 2023 se re­marcă o prudenţă mai ma­re a consumatorilor la shop­ping, o orientare către produse mai ieftine şi chiar o scădere a vânzărilor la anu­mite articole nealimentare.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Analiză ZF. Ce spun marii retaileri despre evoluţia consumului privat în prima parte din 2023: Românii sunt atenţi la preţ, caută branduri mai ieftine, cumpără mai rar ori în cantităţi mai mici. Clienţii preferă produsele locale, dar doar dacă nu sunt mai scumpe".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro