Analiză. Mărcile private, principalele câştigătoare din comerţul alimentar în vremurile de inflaţie record, nu cuceresc toate categoriile. La cafea, apă, snackuri, bere sau sucuri nu au nici 10% din piaţă

12 aprilie 2023

Mărcile private controlează 16,2% din vânzările de bunuri de larg consum din România, însă diferenţele de la o categorie la alta sunt uriaşe, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă NielsenIQ. Mai exact, la brânză şi la carne (gramaj fix), unu din trei lei cheltuiţi merge către aceste produse dezvoltate de retaileri.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Analiză. Mărcile private, principalele câştigătoare din comerţul alimentar în vremurile de inflaţie record, nu cuceresc toate categoriile. La cafea, apă, snackuri, bere sau sucuri nu au nici 10% din piaţă".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro