„Vrem ca oamenii să meargă mai rar la hipermarketuri, odată pe lună cel mult, şi să vină în papuci în magazinele de la colţul blocului.“ Această declaraţie datează de aproape 15 ani şi îi aparţine lui Dinu Patriciu, care la momentul acela îşi anunţa planul de a dezvolta sub brandul Mic.Ro o reţea de mii de mici magazine de proximitate, care să amintească de fostele chioşcuri, dar să vină cu o notă de modernism.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Analiza de luni. Proximitatea modernă, o piaţă de 2-3 mld. euro, este astăzi terenul de luptă al majorităţii retailerilor internaţionali, însă printre pionieri se numără un antreprenor român. De ce a eşuat Dinu Patriciu cu Mic.Ro acolo unde astăzi „înfloresc“ Shop&Go sau LaDoiPaşi?".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro