Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va trimite prin poştă, în perioada 7 - 17 aprilie 2008, plicurile cuprinzând formularele 'Declaraţiei privind veniturile realizate' şi ghidul de completare a formularelor, informează ANAF. Fiscul recomandă contribuabililor ca, înainte să completeze formularele declaraţiei de venit, să consulte ghidul de completare primit.
În cazul în care contribuabilii, după consultarea ghidului, mai au nelămuriri privind modul de completare a formularelor de declaraţie, pot solicita informaţii suplimentare, prin telefon sau direct, de la administraţia fiscală în a cărei rază teritorială îşi au domiciliul sau la Centrul de Asistenţă a Contribuabililor, la numărul de telefon 0314.039.160.
Contribuabilii sunt rugaţi ca după completarea formularelor de declaraţie de venit, să introducă un exemplar în plicul primit, păstrând celălalt exemplar. Plicul cu formularul declaraţiei completat se depune la oficiul poştal cel mai apropiat, de unde se primeşte o recipisă, ca dovadă a respectării obligaţiei de declarare a veniturilor.
Pentru transmiterea, prin poştă, a declaraţiei de venit completată, ANAF recomandă contribuabililor să utilizeze plicul cu indicaţia 'CR' primit, acesta fiind un plic special, pentru care nu trebuie să achite taxele poştale. În cazul în care vor utiliza un alt plic, taxele poştale vor fi suportate de către contribuabili.
Serviciile poştale pentru trimiterea plicului cu declaraţia de venit sunt gratuite numai dacă trimiterea se face în zilele de luni până vineri, Poşta Română aplicând taxe poştale suplimentare în zilele de sâmbătă, duminică şi în sărbătorile legale.
ANAF sfătuieşte contribuabilii ca, în cazul în care nu primesc plicul cu formularele de declaraţie de venit, să se adreseze administraţiei fiscale în a cărei rază teritorială îşi au domiciliul pentru a primi formularele de declaraţie, asigurate de asemenea în mod gratuit.
Termenul limită de depunere a declaraţiilor de venit pe 2007 este data de 15 mai
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro