Amator de gogosi? Fitosica - gogoserie autohtona in franciza!

5 august 2008

Pe langa investitile in zona marilor actori internationali deja cu renume si pe piata nationala din domeniul food, o serie de investitii locale se concentreaza si catre francize autohtone, parte componenta a aceluiasi domeniu. Pornind de la restaurante de tip fast food si pana la cafenele, cofetarii sau gogoserii toate au start startul expansiunii in franciza ca metoda sanatoasa de expansiune teritoriala imediata.

Gogoseria Fitosica este o franciza 100% romaneasca, incepandu-si activitatea in vara anului 2006 cu o prima unitate deschisa pe litoral. In aceeeasi vara, acestei prime unitati, tanaral antreprenor –detinator al actualei francize Fitosica - ii alatura alte 3 unitati, fiecare dintre acestea reusind o recuperare a investitiei in minim 3 luni de full sezon.

Materia prima de buna calitate (pasta de gogosi), alaturi de toppinguri bine diversificate si un utilaj profesionist cu o capacitate de productie de 1.000 gogosi/ora sunt avantajele afacerii Fitosica care se bucura de un numar din ce in ce mai mare de consumatori si clienti investitori.

Fitosica se lanseaza in franciza in anul 2007, iar pana in prezent numara 11 unitati deschise in regim de franciza si localizate in orase precum: Bucuresti, Buzau, Cluj, Iasi, Pitesti, Valcea si Tg Mures.

Viitorul partener francizat trebuie sa aiba in vedere identificarea unei locatii premium pentru deschiderea unei gogoserii Fitosica in franciza – pornind de la ideea ca Gogoseria Fitosica este o afacere care vinde desert catre consumatorii finali, cea mai buna locatie sunt zonele comerciale, zonele de terase, cafenele sau zone de promenada

 
Din punct de vedere financiar, investitia totala initiala pentru deschiderea unei gogoserii Fitosica este de aprox. 6.700 Euro, reprezentand taxa de intrare in reteaua de franciza (2000 Euro), costuri echipamente (4.200 Euro) si stoc initial de marfa (500 Euro).

Contractul de franciza se incheie pe o perioda de 5 ani, iar marja de profit a francizatului este de minim 220% intr-o locatie buna, investitia intiala amortizandu-se intr-un timp foarte scurt (respectiv aprox. 3 luni de activitate in full sezon). In ceea ce priveste traficul gogoseriilor Fitosica, succesul este demonstrat de cifre relevante: 5000-6000 de clienti/luna intr-o locatie amplasata in cadrul unui centru comercial.

Toti cei interesati pot obtine mai multe detalii in mod gratuit de la echipa CHR Consulting (persoana de contact Raluca Stanciu, e-mail: [email protected] ).

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro