Altex tinteste 10% din piata de televizoare cu plasma si LCD

11 mai 2007

Retailerul de electronice, electrocasnice si produse IT&C Altex estimeaza pentru acest an vanzari de 15.000-18.000 de televizoare cu plasma si LCD sub marca proprie Myria, tintind o cota de 10% din piata de profil, au declarat, vineri, reprezentantii companiei.
Piata de televizoare cu plasma si LCD s-a ridicat in 2006 la 25-30.000 de unitati si ar putea creste in acest an de pana la sase ori din punct de vedere al numarului de produse vandute, potrivit estimarilor Altex.
Piata locala de LCD-uri si plasme a explodat in primul trimestru al acestui an. Conform importatorilor si distribuitorilor principalelor branduri de flat paneluri, vanzarile au inceput sa creasca pe finalul lui 2006 datorita scaderii preturilor. Vanzarile au crescut puternic dupa 1 ianuarie 2007, cand Romania ca tara membra a UE a redus semnificativ taxele vamale pe aceste produse.

"In functie de rezultatele din lunile de vara, cand vanzarile sunt in general mai mici, anul acesta piata de televizoare cu plasma si de LCD ar putea ajunge la 150.000-180.000 de unitati. Pentru marca noastra, Myria, tintim o cota de 10% din piata de profil", a declarat Raul Filip, directorul departamentului de produse electronice in cadrul Altex, intr-o conferinta de presa.

Grupul Altex a lansat in luna noiembrie a anului trecut, marca proprie Myria, sub care comercializeaza pe langa televizoare cu plasma si LCD, sisteme PC, laptopuri si MP3 playere. Pana la sfarsitul lunii iunie a acestui an, compania va mai lansa sub acest brand accesorii pentru calculatoare, DVD playere si sisteme home-cinema.

Televizoarele Myria sunt produse de compania turca Vestel, iar sistemele PC si laptopurile sunt asamblate de catre firma Complet Electro Serv (CES), care face parte din grupul Altex.

CES a investit, la inceputul anului trecut, 1,5 milioane de euro intr-o linie de asamblare de calculatoare, compania producand, pe langa brandul Myria, sisteme PC Davio si televizoare tip CRT sub marca Teletech.

"Pe plan mondial, marile companii de produse electronice au renuntat la productia de televizoare cu ecran CRT, deoarece costurile pentru activitatea de marketing nu mai justificau mentinerea acestei game. Acest tip de produse continua sa fie comercializate de lanturile de retail sub marca proprie sau privata", a declarat Filip.

Altex a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 220 milioane euro si estimeaza pentru acest an vanzari de aproximativ 275 milioane euro. Compania intentioneaza sa inaugureze in acest an peste zece magazine Altex Megastore si mai mult de zece centre Media Galaxy. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro