Allianz-Tiriac deruleaza o campanie de vanzari a produselor proprii destinate segmentului IMM-urilor in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie. Oferta include atat politele ce asigura, in principal, protectia activelor si profitului afacerilor de dimensiuni mici si mijlocii, cat si politele specifice de planificare a beneficiilor pentru angajati. Întreprinderile Mici si Mijlocii au, astfel, posibilitatea de a achizitiona un pachet complet adaptat nevoilor specifice de protectie si planificare financiara. In functie de produsele / pachetele de asigurare achizitionate, clientii Allianz-Ţiriac beneficiaza de reduceri ale tarifelor de prime pe toata perioada campaniei.
„Vrem sa devenim partenerul in domeniul managementului riscurilor pentru un numar cat mai mare de firme mici si mijlocii. Pentru asta, in ultimele 12 luni, una dintre prioritatile Allianz-Ţiriac a fost constructia unei oferte complete de produse de asigurare special concepute pentru nevoile diferitelor categorii de IMM. Campania pe care tocmai am lansat-o reprezinta faza finala a acestui program de accesibilizare a ofertei noastre dedicata Întreprinderilor Mici si Mijlocii”, subliniaza Rangan Bir, CEO al Allianz-Ţiriac Asigurari.
Alaturi de produsul de baza de asigurare a bunurilor apartinand persoanelor juridice existent in mod traditional in portofoliul companiei, Allianz-Ţiriac Asigurari a dezvoltat o oferta segmentata de asigurari generale special concepute pentru diferitele categorii de Întreprinderi Mici si Mijlocii.
Fort IMM se adreseaza firmelor cu cifra de afaceri de cel mult 10 milioane de euro si ofera protectie pentru active asigurabile de pana la 8,5 milioane de lei. Fort IMM este un produs flexibil, clientul putand opta pentru diferite tipuri de protectie, in functie de nevoile si particularitatile activitatii asiguratului: asigurarea cladirilor, a mijloacelor fixe si circulante, a echipamentelor electronice, a instalatiilor, dar si asigurarea banilor sau valorilor din seifuri, a pierderii de profit rezultata ca urmare a intreruperii activitatii, sau asigurarea de raspundere civila fata de terti.
Activ IMM este cel mai nou produs destinat in principal firmelor cu cifra de afaceri de pana la 2 milioane de euro, fiind lansat de Allianz-Ţiriac in luna septembrie a.c. Acesta garanteaza protectia pentru active asigurabile de pana la 1,5 milioane de lei. Activ IMM este o polita de asigurare simpla, cu prime de asigurare avantajoase, astfel incat, pentru o suma accesibila, clientii isi pot proteja afacerea impotriva celor mai frecvente riscuri care le-ar putea pune in pericol continuarea activitatii si profitabilitatea. Produsul poate fi achizitionat rapid si usor, fara a fi necesara o inspectie tehnica.
„Pentru noi, IMM-urile reprezinta un segment de clienti strategici, iar dezvoltarea sanatoasa a acestor afaceri depinde si de un control eficient al riscurilor, mai ales intr-un context social, economic si financiar plin de incertitudini. Activ IMM vine sa satisfaca aceasta nevoie crescuta de protectie fiind, in acelasi timp, un produs simplu, flexibil, cu preturi accesibile, adaptat realitatilor pietei si necesitatilor individualizate ale clientilor din cadrul segmentului reprezentat de micile afaceri”, declara Rangam Bir.
Acoperirile standardizate ale politei Activ IMM, disponibile in trei pachete de asigurare - Standard, Progresiv si Extra - permit clientilor sa isi aleaga varianta de asigurare adaptata nevoilor proprii. Acestia pot beneficia, in functie de pachetul ales, de protectie de baza pentru cladiri, mijloace fixe si mijloace circulante, dar si de acoperirea riscurilor de raspundere civila fata de terti si de protectie in cazul pierderii de profit rezultata ca urmare a intreruperii activitatii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro