O vitrină frigorifică de top, așa cum găsești în această perioadă la TC Romania Crown Cool la prețuri promoționale, de Crăciun, este unul dintre elementele principale al oricărui magazin alimentar. Este destinat stocării temporare a produselor alimentare și etalării creative a acestora către cumpărători în zona de vânzare.
Alegerea corectă a acestor echipamente frigorifice necesită o atenție specială, cunoașterea designului și caracteristicilor funcționale ale acestora. Pentru a alege vitrina frigorifică potrivită pentru magazinul tău, trebuie să acorzi atenție mai multor puncte importante.
În primul rând, este obligatoriu să te decizi asupra tipului de performanțe ale vitrinei. În funcție de regimul de temperatură, se obișnuiește să se facă distincția între vitrine frigorifice cu temperatură medie (de la 0 la plus 7 grade Celsius), temperatură joasă (minus 7 grade Celsius sau mai puțin) și universală (de la plus 7 grade Celsius la minus 7 grade Celsius sau alte intervale de temperaturi pozitive sau negative).
Dacă este posibil, merită să acorzi preferință vitrinelor universale, cu posibilitatea de a controla fără probleme temperatura într-un interval care să fie potrivit pentru unitatea în cauză.
În plus, nu uita că există vitrine frigorifice deschise, vitrine reci semideschise sau închise, precum și vitrine frigorifice speciale de cofetărie și patiserie.
De asemenea, merită luată în considerare la achiziția unui astfel de echipament lățimea vitrinei frigorifice.
În al doilea rând, este necesar să acordați atenție grosimii și tipului de sticlă/plexiglas din vitrina frigorifică. Trebuie avut în vedere că cu cât este mai gros, cu atât este mai bine păstrat frigul în el.
În al treilea rând, merită să se acorde atenție tipului de izolație specific pereților vitrinei. La modelele clasice ieftine, se folosesc plăci din spumă de polistiren, în timp ce producătorii străini de vârf au trecut deja la spuma poliuretanică gelată mai practică și de înaltă calitate.
Luarea în considerare a tuturor acestor elemente va contribui fără îndoială la alegerea corectă a unei vitrine frigorifice. În acest caz, nu numai că va deveni un element de design ideal pentru zona de vânzare, dar va îndeplini pe deplin și funcțiile sale directe referitoare la conservare a prospețimii alimentelor.
Comerciantul trebuie să aibă o grijă deosebită la asamblarea spațiilor de expunere. Scopul clar este de a captiva clientela.
Vitrina comercială este primul canal de contact pe care clientul îl are cu magazinul. Un spațiu bine utilizat poate genera primul impuls de cumpărare. Prin urmare, acesta este un aspect care ar trebui considerat important de către orice retailer.
Iluminatul este un punct important în crearea unui spațiu comercial plăcut. În comerțul cu amănuntul, este un factor foarte important: poate face clientul să se simtă sau nu confortabil, să pună în valoare un produs sau să-și ascundă calitățile, să creeze un scenariu atractiv pentru mărfurile alimentare afișate sau să le lase să treacă neobservate prin fereastră.
Mai ales iluminarea focalizată este o strategie excelentă, atunci când vrei să evidențiezi un anumit produs sau grupe de mărfuri. Folosirea de leduri este larg folosită, cu maximă creativitate în prezent.
Actul de a decora vitrinele magazinelor și mediile comerciale în general reprezintă o artă complexă, deoarece este necesar să iei în calcul avatarele diferitelor tipuri de clienți.
Alegerea unei teme pentru asamblarea vitrinei poate fi asociată, de exemplu, cu anotimpurile sau sărbătorile. Indiferent de tema aleasă, obiectivul este de a atrage atenția clienților, prezentându-le produsele și serviciile în povestiri scurte montate pe vitrinele lor sau în interiorul magazinelor lor cât mai magnetic, mai inedit cu putință.
Dar totul pornește de la alegerea echipamentelor frigorifice de depozitare și afișaj. Comandă acum de la TC Romania Crown Cool vitrine comerciale cu reduceri substanțiale de Crăciun!
Comunicat preluat de pe LivePr.ro » Alegerea vitrinelor frigorifice pentru un magazin
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro