Air France a lansat campania de iarna “Preturi light”, pretul biletelor de avion fiind redus cu pana la 46% in perioada 16 februarie – 11 martie 2012.
Pentru destinatiile europene, pasagerii Air France pot rezerva bilete de avion la tarife speciale pentru a petrece, de pilda, un weekend intr-o destinatie europeana de top precum Paris (199 EUR) sau Nisa (189 EUR).
Campania promotionala acopera o multitudine de destinatii intercontinentale, precum America de Nord (New York la 689 EUR, Miami la 725 EUR, Toronto la 599 EUR sau Mexico City la 739 EUR) sau orientul indepartat (Shanghai la 569 EUR, Guangzhou la 589 EUR sau Hong Kong la 639 EUR). Cei ce prefera vacantele exotice au de asemenea tarife speciale la calatoria catre destinatii precum Havana (859 EUR), Mauritius (899 EUR), Sao Paolo (679 EUR), sau Punta Cana (929 EUR).
Pentru un plus de confort, pasagerii Air France ce zboara pe curse lung-curier la clasa Voyageur au la dispozitie optiunea Seat Plus, prin care beneficiaza de locuri special alocate, cu mai mult spatiu. Aceasta optiune se poate rezerva cu usurinta online, dupa achizitia biletului de avion, sau direct la
De asemenea, la imbarcarea de pe Aeroportul Henri Coanda, calatorii pot face acum formalitatile de check-in si cu ajutorul telefonului mobil, gratie unui serviciu lansat in premiera in Romania de catre Air France anul trecut.
In perioada 16 februarie – 11 martie 2012, clientii pot achizitiona bilete cu pret redus atat de pe platforma online www.airfrance.ro cat si de la agentiile de voiaj si tour operatorii autorizati.
Air France, impreuna cu subsidiarele sale regionale Brit Air, City Jet si Regional, opereaza 1500 de zboruri zilnic atat in Franta, cat si in intreaga lume.
Flota sa este compusa din 398 aeronave. În 2004, Air France si KLM au pus bazele unuia dintre cele mai puternice grupuri din industria aviatiei. În intervalul 2010-2011, Air France si KLM au transportat 71,3 milioane pasageri. Cele doua companii ofera in momentul de fata clientilor acces la o retea ce cuprinde 254 destinatii din 124 de tari din centrele operationale de la Paris-Charles de Gaulle si Amsterdam-Schiphol. Programul de fidelizare FlyingBlue este lider in Europa, cu 19 milioane de membri.
Air France si KLM sunt membre ale aliantei SkyTeam ce are in componenta 15 companii aeriene si pune la dispozitia clientilor o retea de 14500 zboruri zilnice catre 926 destinatii din 173 de tari din toata lumea.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro