Air France: doua servicii gratuite noi pentru mobil

Air France a introdus doua noi servicii gratuite bazate pe tehnologia mobila de ultima generatie: “Air France Connect” informeaza pasagerii cu privire la schimbarile sau intarzierile ce le-ar putea afecta calatoria. Air France si KLM sunt primele linii aeriene ce ofera un astfel de serviciu de informare, atat de extins si proactiv catre toti pasagerii din intreaga retea; website-ul si aplicatiile pentru mobil permit calatorilor achizitionarea si rezervarea de bilete de pe telefonul mobil.


Folosind date precum numarul de telefon mobil si adresa de e-mail pe care pasagerii le specifica la achizitionarea biletelor de avion, Air France ii informeaza cu 14 zile inainte de zbor cu privire la eventuale intarzieri sau modificari precum schimbarea terminalului de imbarcare. Acest serviciu este gratuit si va fi disponibil initial in 8 limbi, inclusiv limba romana.

Air France Connect a devenit operational in data de 1 februarie, in urma a doua faze de testare desfasurate in lunile decembrie si ianuarie. În aceasta perioada au fost trimise 620.000 de e-mailuri si mesaje text catre clientii companiei. Reactiile din partea clientilor arata ca mesajele text sunt percepute ca un mijloc eficient de comunicare ce furnizeaza informatii complete si utile.


Pentru ca aplicatia sa functioneze trebuie furnizate datele complete, ce vor fi tratate in conditii de confidentialitate.
Pentru a putea fi contactati de catre Air France in eventualitatea unor schimbari in orarul zborului, pasagerii trebuie sa se asigure ca furnizeaza date suficiente, cat mai detaliat (telefon mobil, adresa de e-mail).

 

Peste un milion de vizitatori acceseaza lunar website-ul pentru mobil http://mobile.airfrance.com si aplicatiile gratuite pentru Iphone, Android si Blackberry pentru a cumpara bilete, a gestiona rezervarile, a consulta informatiile despre zboruri actualizate in timp real, a primi raspuns la intrebari si a accesa detaliile conturilor Flying Blue pe care le detin.

Air France si-a propus sa devina punct de referinta pe aceasta piata si sa extinda treptat sfera de acoperire a site-ului si aplicatiilor pentru mobil, pentru a le oferi clientilor servicii de incredere pe parcursul calatoriei lor.


"Prin intermediul acestor noi servicii, Air France intentioneaza sa iasa in evidenta si sa devina lider in ceea ce priveste relatiile cu clientii. Acesta este unul dintre obiectivele principale ale noului plan corporative Embark, adoptat de catre Air France si KLM", a declarat Christian Boireau, EVP French Sales la Air France.

"Cu Air France Connect si site-ul pentru mobil, Air France intentioneaza sa marcheze ultimele tendinte ale pietei, devenind astfel prima companie care utilizeaza cele mai noi tehnologii mobile pentru a-si informa toti clientii in timp real si intr-un mod proactiv", a adaugat Herzog Christian, Marketing SVP la Air France KLM. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro