Magister continua sa fie furnizorul preferat de solutii hardware-software pentru retailul mic/mediu, individual sau in retea. Recent, Cris-Tim si Agricola Bacau au ales Magister pentru a-si porni propriile retele de magazine de proximitate.
Anul 2010 va ramane probabil un an de referinta in ceea ce priveste dezvoltarea unui sector crezut, acum cativa ani, sortit disparitiei. Este vorba de micile magazine de proximitate, aproape sufocate de expansiunea pre-criza a marilor lanturi de hyper si super-marketuri. Insa criza a dus la o modificare semnificativa a comportamentului de consum al romanilor, ceea ce s-a tradus, in final, prin revenirea spectaculoasa a acestui concept de business.
In consecinta, unii dintre cei mai puternici jucatori din piata de FMCG si productie aferenta au inceput sa-si extinda afacerile si in zona de retail mic/mediu. Este cazul producatorului de mezeluri Cris-Tim, care a ajuns deja la 33 de magazine deschise in Bucuresti, toate cu ajutorul solutiilor Magister.
Un alt producator care se dezvolta in zona de retail mic/mediu este Agricola Bacau, care a ales sa isi extinda reteaua de magazine in toata tara. Magister a furnizat solutii hard-soft pentru toate cele 34 de magazine Agricola deschise in timp. Recent, Agricola a decis deschiderea a 13 magazine noi, dezvoltate pe conceptul de magazin specializat exclusiv pe produse proprii si suprafete reduse de vanzare. Pentru aceste 13 magazine, Magister este in curs de implementare cu solutiile proprii, primele 5 fiind conectate deja la reteaua existenta de magazine.
Ca si in cazul altor proiecte, Magister a pus la dispozitia celor doua lanturi ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Agricola Bacau si Cris-Tim isi dezvolta retelele proprii ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro