CFR Călători a activat, de luni, serviciul de rezervare online a biletelor de tren în trafic intern, iar rezervările se pot face în limita a 25% din locurile existente pe tren, a declarat, pentru NewsIn, directorul de comunicare SNTFC, Alexandru Dumitru. Serviciul de rezervare online a biletelor se adresează, pentru început, companiilor care se acreditează în acest sens la CFR Călători.
Mai mult, o astfel de firmă va putea face rezervări online în baza unei comenzi, iar opţiunea este valabilă pentru toate trenurile şi la toate clasele, "în limita unui procent din totalul locurilor puse în vânzare pe tren şi stabilit de către CFR Călători", a anunţat compania.
"Este vorba de un procent prestabilit de CFR Călători, respectiv 25% din locurile existente pe trenul respectiv. Firmele acreditate pot fi agenţiile de voiaj şi turism care vor să preia acest serviciu. Pot spune că este un parteneriat între CFR SA şi agenţiile care vor face acest serviciu, bineînţeles conform unui contract", a explicat directorul de comunicare al SNTFC CFR Călători, Alexandru Dumitru.
El a adăugat, în schimb, că CFR Călători nu a stabilit, încă, o dată sau un an când va fi activat acest sistem online şi pentru populaţie.
Sistemul de rezervare online este un concept integral românesc al Centrului de Informatică al CFR SA şi al companiei CFR Călători, dezvoltarea sa demarând în urmă cu trei ani.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro