Agentiile de publicitate prefera Google in locul Apple

3 septembrie 2013

Agentiile de publicitate par sa nu mai fie chiar atat de entuziasmate atunci cand au ocazia sa colaboreze cu Apple. Tendintele reies dintr-un sondaj realizat in randul celor mai mari agentii din domeniu.

Daca la un moment dat, Apple era pe un piedestal si toata lumea isi dorea sa fie la fel de inteligenta si de frumoasa ca brandul pe care il admira, acum Apple pare sa nu mai atraga atata admiratie din toate partile. Agentiile de publicitate se „bateau” la usa companiei sa prinda un contract, iar executivii foloseau Apple ca exemplu de marca pe care toata lumea o iubeste, care are tot ce ii trebuie pentru a prinde la public, de la geniu la simplitate.

Cum nicio tendinta nu este vesnica, mitul stralucitor al Apple incepe sa se estompeze, iar brandul pierde din acel look unic, prin acea senzatie speciala prin care a reusit sa se impuna pe piata, fapt care determina si pierderea interesului agentiilor care nu se mai inghesuie sa obtina un contract.

Conform unui studiu realizat de catre compania de sondare a tendintelor The Talent Business, in topul preferintelor legate de clientii potentiali cu care si-ar dori sa lucreze, factorii de decizie din agentiile de publicitate se indreapta din ce in ce mai mult catre Google, renuntand treptat la plecaciunile in fata Apple.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro