Agenţia de turism Cocktail Holidays a încheiat anul 2020 cu un volum de vânzări cu peste 50% mai mic faţă de anul anterior, dar pentru anul acesta estimează o revenire la nivelul din 2019. „În cei 28 de ani de experienţă în turism, nu am avut parte de asemenea provocări, în lipsa unui suport din partea statului“

9 februarie 2021

Agenţia de turism Cocktail Holidays a încheiat anul 2020 cu un volum de vânzări cu 50% mai mic faţă de cel înregistrat în 2019.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Agenţia de turism Cocktail Holidays a încheiat anul 2020 cu un volum de vânzări cu peste 50% mai mic faţă de anul anterior, dar pentru anul acesta estimează o revenire la nivelul din 2019. „În cei 28 de ani de experienţă în turism, nu am avut parte de asemenea provocări, în lipsa unui suport din partea statului“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro