Aflat in criza, Flanco ofera reducere de 50% pentru al doilea produs cumparat

4 februarie 2010

Retailerul IT&C, electronice si electrocasnice Flamingo International ofera, incepand din 4 februarie, reduceri de 50% pentru al doilea produs achizitionat in reteaua magazinelor Flanco, pe care le detine. Prin promoţia „– 50% la al doilea produs” Flanco International urmăreşte stimularea vânzărilor intr-un sezon caracterizat de un ritm mai lent al achiziţiilor, in special pentru produse precum notebook-uri, televizoare LCD sau electrocasnice mici. Promotia este valabila la nivel national, cumparatorii beneficiind de aceasta in orice magazine Flanco si Flanco World.

“Am hotarat sa extindem campania de reduceri la nivel national dupa succesul inregistrat de aceasta in cateva magazine din tara, unde a fost implementata intr-o prima faza. Exista o cerere buna pentru mai multe categorii de produse, insa cumparatorii sunt inca destul de reticenti din cauza lipsei banilor, dar si a preturilor pentru anumite obiecte de uz casnic”, a declarat Adrian Olteanu, CEO al companiei.

Flamingo International a intrat in luna decembrie in procesul de insolventa insa Adrian Olteanu se arata optimist in ceea ce priveste sansele de supravietuire ale retailerului pe o piata IT ce a inregistrat o scadere de circa 50% in 2009.

Flanco International operează două dintre cele mai cunoscute lanţuri de retail din România, Flanco şi Flanco World şi deţine in acest moment, o reţea de 70 de magazine in cele mai importante regiuni comerciale ale ţării.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro