Afacerile din Romania a LC Waikiki au crescut cu 81% in 2015

3 martie 2016

LC Waikiki, vede un mare potential de dezvoltare pe piata din Romania. Compania va continua sa investeasca aici, precum si pe pietele internationale, cu viziunea de a-si atinge obiectivul de a deveni unul dintre primele 3 cele mai de success brand-uri de moda de retail din Europa.

LC Waikiki, lider in moda de retail din Turcia, considera ca piata de moda de retail din Romania este una foarte matura. Acesta este motivul pentru care compania face pasi mari in evolutia sa ca brand in aceasta tara si investeste in fiecare an, inca din 2009 cand a deschis primul magazin in Romania.

Rata de crestere a veniturilor LC Waikiki in Romania a fost de 81% in 2015 datorita cresterii organice si a deschiderii de magazine noi. În 2015 compania a deschis 5 magazine noi si a adaugat aproximativ 6.000 m2 la suprafata totala a magazinelor sale la nivel national. În acest moment LC Waikiki are 16 magazine in Romania in: Bucuresti (6), Cluj (1), Brasov (1), Ploiesti (1), Arad (1), Constanta (2), Baia Mare (1), İasi (1), Craiova (1), Oradea (1) si planuieste sa deschida inca cel putin alte 6 in 2016 in Bucuresti, Timisoara, Bacau, Braila si Suceava. Deschiderea unui nou magazin presupune o investitie de 1,5 milioane de dolari iar suprafata totala a magazinelor din Romania este de 17.000 m2. Compania a incheiat anul fiscal 2015 cu venituri de 124,1 milioane de LEI.

LC Waikiki va continua investitiile in Romania si in 2016. De asemenea, se va continua expansiunea pe noi piete internationale din diferite tari. Compania intentioneaza sa deschida anul acesta aproximativ 140 de magazine noi in toata lumea. Obiectivul este ca numarul magazinelor internationale sa ajunga astfel la 300.

Piata din Romania are un potential de crestere foarte mare pentru LC Waikiki, brandul putand sa fie reprezentat aici cu pana la 40 de magazine pana in 2023.
LC Waikiki este permanent in cautare de orase si locuri noi unde sa deschida magazine, in functie de potentialul pietei. Compania vizeaza pentru 2016 o rata de crestere a afacerii de 50% comparativ cu 2015 si o suprafata totala a magazinelor de minim 23.000 m2.

LC Waikiki, are aproximativ 600 de magazine in 28 de tari si tinteste sa devina unul dintre cele mai de success brand-uri de moda de retail din Europa pana in 2023 crescandu-si investitiile incepand cu anul 2009, cand a deschis pentru prima data un magazin international, in Bucuresti. Viziunea LC Waikiki este sa ajunga la o cifra de afaceri la nivel global de 6 miliarde de dolari cu 1.000 de magazine peste hotare, si 4 miliarde de dolari la nivel local, cu 500 de magazine deschise in Turcia.

În 2014 veniturile totale ale companiei au fost de 2,53 miliarde de dolari iar in 2015 au ajuns la 2,6 miliarde de dolari.

Consumatorii romani de moda, in mod special cei din mediul urban, au gusturi fine si cauta un raport bun calitate-pret. O putere de cumparare limitata, precum si dorinta de a se lauda cu achizitiile lor ii face pe consumatorii romani sa caute in permanenta cea mai buna oferta. Acest profil de consumator gaseste ceea ce are nevoie la LC Waikiki. Clasa medie din Romania se potriveste foarte bine cu misiunea LC Waikiki de a imbraca pe toata lumea bine.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro