Afacerile brandului de bijuterii Malvensky din Capitală au ajuns la 1,5 mil. euro anul trecut, plus 10%: „Anul acesta estimăm o creştere de 30% a businessului“. Aproximativ 50% din cifra de afaceri a companiei este generată de vânzările online

28 iulie 2020

Brandul de bijuterii Malvensky din Bucureşti, înfiinţat de Malvina Cservenschi în 2012, a înregistrat anul trecut afaceri de 1,5 milioane de euro, în creştere cu peste 11% comparativ cu anul precedent.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Afacerile brandului de bijuterii Malvensky din Capitală au ajuns la 1,5 mil. euro anul trecut, plus 10%: „Anul acesta estimăm o creştere de 30% a businessului“. Aproximativ 50% din cifra de afaceri a companiei este generată de vânzările online".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro