Afaceri cu cartofi copti

9 octombrie 2006

Pe scena fast-foodurilor din Romania si-a facut aparitia un nou concept de origine spaniola in franciza: Sr. Patata. Este vorba despre un lant de fast-food specializat in cartofi copti, care se evidentiaza prin noutate in ceea ce priveste prepararea lor, in cuptoare traditionale, sub privirile cumparatorilor. Iata, asadar, un concept care are la baza cartoful, un produs natural, traditional si proaspat.
 
In prezent, reteaua Sr. Patata s-a extins in Spania, Portugalia, Kuweit, Andorra si, incepand din acest an, in Romania. Deja patruns pe teritoriul tarii noastre, Masterfrancizatul Sr. Patata cauta parteneri francizati in orasele: Brasov, Ploiesti, Pitesti, Galati, Bacau. Potentialii parteneri francizati Sr. Patata au nevoie de un spatiu de aproximativ 40 mp (daca este situat in food court) sau 60 mp intr-o locatie stradala, aici urmand sa se vanda cartofi copti, asezonati cu diferite sosuri. Este gustarea ideala pentru cei care sunt grabiti, mereu pe fuga, dar care vor sa manance sanatos. Iata, asadar, ce meniuri gasiti aici: Cartoful Simplu, Salsa, Queso, Cremoso, Jamon, Tar-tar sau Cartoful Sr. Patata: cartofi copti asezonati cu ulei de masline, unt, cascaval, porumb, ton si sosuri (la alegere). Cu alte cuvinte, Sr. Patata este un concept de fast-food inedit, care are la baza bucataria cartofului copt, preparat in 10 moduri, combinat cu un retetar special de salate.
 
Pentru a deveni partener Sr. Patata aveti nevoie de o investitie initiala de 65.000 de euro, din care taxa de intrare in reteaua de franciza este de 10.000 de euro. In categoria alte costuri de start-up relevante mai includem: costuri amenajare spatiu, costuri echipamente/utilaje, fond marfa initial, accesorii etc.
 
Sr. Patata se adreseaza tinerilor cu varste intre 16-28 ani dar si copiilor si adultilor cu nostalgia gustului traditional de cartofi copti, tocmai scosi de la cuptor. Conceptul a luat fiinta la Barcelona in urma cu trei ani si a cunoscut o expansiune rapida, ajungand astazi la 20 de locatii pe tot cuprinsul Spaniei, la 3 locatii in Portugalia, una in Andorra si una la Bucuresti. Cifra de afaceri consolidata a grupului in anul 2005 a fost de 24 milioane de euro, cu peste 12 milioane de meniuri pe baza de cartofi. Mai multe detalii despre acest concept puteti obtine de la CHR Consulting.

Nicoleta Margineanu
[email protected]

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro