Afacere noua pentru Coca-Cola: compania produce un tip de lapte de doua ori mai scump decat unul obisnuit

25 noiembrie 2014

Coca-Cola lanseaza un nou tip de lapte pe care reprezentantii companiei il considera o investitie deosebit de profitabila pe termen lung. Produsul se numeste Fairlife si va fi lansat pe piata americana in luna decembrie, la un pret dublu fata de cel platit de consumatori pentru un lapte obisnuit.

Motivul este simplu: „Acest produs reprezinta practic varianta premium a laptelui”, a declarat Sandy Douglas, directorul companiei din America de Nord, in cadrul unei conferinte internationale.

Laptele produs de Coca-Cola nu contine lactoza si are cu 50% mai multe proteine si calciu decat laptele obisnuit, precum si cu 30% mai putin zahar. Produsul este realizat in colaborare cu numerosi producatori de lactate, lideri in domeniu, in etape atent planificate, cu un proces unic de filtrare a laptelui, dupa cum a declarat reprezentantul companiei. In plus, acesta a adaugat ca studiile de piata au aratat un feedback pozitiv, ceea ce le ofera incredere ca laptele va fi deosebit de apreciat de consumatori.

Acesta este doar inceputul unei investitii pe termen lung a companiei in industria de lactate. Investitiile Coca-Cola au loc intr-un moment nu tocmai profitabil pentru acest sector industrial, avand in vedere faptul ca vanzarile de lapte lichid au scazut considerabil in ultimele patru decenii.

Sursa: Business Insider

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro