Programul pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, TIMM 2009, în perioada 6-10 mai, va avea un buget de 1,450 milioane lei, potrivit datelor Monitorului Oficial. Potrivit sursei citate, pentru o mai bună desfăşurare a acestui program pot fi atrase şi fonduri provenite din donaţii şi sponsorizări ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţară şi din străinătate. TIMM 2009 se va desfăşura la Bucureşti în perioada 6-10 mai şi este parte integrată a Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009, care va avea loc în perioada 6-14 mai.
Din bugetul alocat desfăşurării activităţilor specifice Programului se vor suporta cheltuielile legate de editarea de broşuri, de materiale de promovare şi prezentare, de multiplicarea de materiale de curs, de închirierea de spaţii, transmiterea de invitaţii, onorariile trainerilor, cheltuielile de protocol, precum şi alte cheltuieli necesare organizării manifestărilor.
"Acţiunile legate de organizarea şi desfăşurarea Programului se realizează de către Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, direct şi/sau pe bază de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii, în colaborare cu Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România, oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti, agenţiile de dezvoltare regională, instituţiile administraţiei publice locale, cât şi cu camerele de comerţ şi industrie teritoriale", se arată în documentul publicat în Monitorul Oficial.
Programul urmăreşte dezvoltarea contactelor de afaceri şi stabilirea unor legături parteneriale între IMM-uri, bănci, fonduri de garantare şi firme de consultanţă, dezvoltarea capacităţii şi a spiritului antreprenorial prin organizarea de ateliere de lucru în cadrul evenimentului cu experţi de la Comisia Europeană, dezvoltarea abilităţilor inovative şi consolidarea unui mediu economic competitiv, precum şi creşterea numărului de noi locuri de muncă şi a beneficiilor aduse economiei naţionale.
Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local.
Acest eveniment este coordonat de Direcţia Generală Întreprinderi şi Industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe dintre evenimentele din cadrul Săptămânii Europene a IMM-urilor 2009 sunt organizate de către organizaţiile de întreprinderi, organismele abilitate să acorde sprijin, autorităţile locale şi regionale şi alte entităţi din ţările participante.
Săptămâna Europeană a IMM-urilor 2009 este una dintre măsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici, prima politică-cadru exhaustivă pentru IMM-uri din Uniunea Europeană şi statele sale membre.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro