400.000 de utilizatori online au urmărit
competiţia Siemens "Amazing†Race
Bucureşti, 1.06.2011: Prima competiţie românească de tip “Amazing†Race lansată de Siemens România a atins o audienţă de 400.000 de utilizatori online, conform ZeList. Proiectul a avut loc în perioada 23 – 27 mai şi s-a desfăşurat exclusiv prin instrumente ce ţin de social media.
În cadrul celor 5 zile de competiţie, 3 echipe de bloggeri au parcurs un traseu de peste 1.700 de km prin 8 oraşe, în care au descoperit soluţii sustenabile de dezvoltare urbană implementate de compania Siemens în România.
“Conform monitorizării ZeList, în trei săptămâni de campanie, peste 400.000 de utilizatori online i-au urmărit pe bloggerii înscriÅŸi în competiÅ£ia Siemens “Amazing†Race. Principalul instrument de social media folosit a fost reÅ£eaua de socializare Facebook, care a înregistrat o audienţă de 150.000 de persoaneâ€, declară Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens România.
Competiţia Siemens “Amazing†Race a fost urmărită şi în mediul offline prin intermediul transmisiunilor TV din ţară. Reportajele difuzate au fost urmărite cumulat de aproape 1 milion de telespectatori.
„AudienÅ£a generală înregistrată de competiÅ£ia Siemens “Amazing†Race a depăşit aÅŸteptările noastre iniÅ£iale. Estimăm ca aproximativ 1,5 milioane de români au luat contact cu soluÅ£iile de dezvoltare sustenabilă din marile oraÅŸe ale României, datorită acestui proiect inovator de social mediaâ€, a adăugat Dan Sântimbreanu.
Câştigătorul întrecerii Siemens “Amazing†Race a fost Bobby Voicu, consultant în social media. Premiul întrecerii constă intr-o excursie la Copenhaga, cel mai verde “oraş†din Europa, conform primului Index Verde al Oraselor (European Green City Index), ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - 400.000 de utilizatori online au urmărit competiÅ£ia ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro