Romtelecom da peste nas concurentei! Dupa ce a anuntat un numar record de clienti Dolce - 200.000 in 5 luni, acum estimeaza o dublare a acestora, pana la finalul anului. Compania estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti, dupa ce, in numai cinci luni, compania a raportat un numar de 200.000 de clienti, au declarat joi reprezentantii operatorului de telefonie.
"O alta prioritate a Romtelecom pentru 2007 o reprezinta dezvoltarea serviciilor de continut, printre care companie include serviciul de televiziune "direct-to-home" Dolce. Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti.
De la inceputul lunii aprilie, Dolce ofera gratuit in primele doua luni de la achizitionare, trei canale de filme: HBO, Cinemax 1 si Cinemax 2 cuprinse in pachetul MaxPak. in plus, clientii Dolce pot urmari, incepand cu 13 aprilie, si HBO Comedy, un nou canal inclus gratuit in pachetul MaxPak.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro