2011 - Anul florariilor online

Daca perioada 2005 – 2008 a fost prolifica pentru magazinele online cu specific IT, se pare ca anul acesta florariile online castiga tot mai mult teren. In prima perioada a acestui an, tot mai multi romani au apelat la serviciile acestor magazine pentru a darui un zambet celor dragi.

Sarbatori precum Valentine’s, Dragobete, 1 si 8 Martie au adus magazinelor online de flori si buchete cu pana la 500% mai multe vanzari decat in aceeasi perioada a anului trecut, facand specialistii sa previzioneze anul 2011 ca fiind al florariilor online.

 

Lansata in iunie 2010 de catre Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenor cunoscut in e-commerce pentru MarketOnline.ro, www.floria.ro a avut 9 luni de evolutie excelenta. Dupa numai 3 luni de la lansare, Floria primea in septembrie 2011 titlul de “Floraria online a anului 2010” in cadrul Galelor Premiilor e-Commerce. Se pare ca nu doar expertii mediului online, dar si clientii au apreciat noua florarie online.

 

Preturile accesibile, livrarea prompta, buchetele frumoase si variate au facut ca, dupa numai 9 luni, Floria sa egaleze si poate sa depaseasca cifra de afaceri a concurentilor cu vechime, precum 123flori.ro si floridelux.ro. Daca in decembrie 2010 Floria a livrat aproximativ 500 de comenzi, in valoare de 10.000 de euro, in lunile ianuarie si februarie peste 5.000 de clienti au transmis un zambet si printr-un buchet de flori de la Floria, vanzarile depasind 50.000 de euro pe luna.


 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro