Cea de-a doua editie Siemens Race a atins o audienta online de 200.000 de utilizatori unici, care au generat peste 1,2 milioane de afisari/ impresii conform Zelist. Competitia a avut loc in perioada 10 – 16 mai si s-a desfasurat exclusiv prin instrumente de social media.
Proiectul Siemens Race a adus in centrul atentiei solutiile de dezvoltare urbana durabila implementate de Siemens in 13 orase din Romania. Alaturi de cei zece bloggeri care au experimentat offline traseul, fanii din online au avut ocazia sa descopere cele mai performante tehnologii din domenii precum infrastructura pentru orase, energie, sanatate si industrie.
„Confom monitorizarii Zelist, cele 200.000 de persoane care au urmarit campania au generat 1,2 milioane de afisari/impresii, ceea ce inseamna de trei ori mai mult fata de prima editie a competitiei Siemens Race. Cea mai mare audienta a fost generata de comunicarea pe care bloggerii au realizat-o pe Facebook si Twitter”, declara Dan Santimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens Romania.
In cei aproape 1.700 de km parcursi, bloggerii au descoperit la Bucuresti cum pot fi sortate 9.000 de colete intr-o ora prin solutia implementata de Siemens pentru Fan Curier, au vazut la Craiova un echipament medical de diagnosticare cu ultrasunete din 1987, perfect functional, care a salvat viata a mii de oameni, iar la Iasi au vizitat unul dintre cele mai performante tomografe din lume, toate dezvoltate de Siemens. De asemenea, concurentii au putut vedea impresionantele mori de ciment de la Holcim Campulung, cum se realizeaza fonta la Arcelor Mittal Galati printr-un proces complet automatizat sau cum poate functiona o statie electrica din Gura Ialomitei fara niciun angajat.
„Interesul utilizatorilor din mediul online pentru aceasta campanie a crescut simtitor odata cu pornirea efectiva a bloggerilor in Race. Daca in perioada de precampanie 75.000 de persoane urmareau proiectul, pana la final inca 125.000 s-au alaturat cursei bloggerilor pentru descoperirea tehnologiile verzi din tara”, a mai adaugat Dan Santimbreanu.
Castigatorii intrecerii Siemens Race au fost Razvan Baciu si Alex Mazilu, care au format echipa Artistilor. Acestia au ales sa ofere premiul lor, o excursie la Hamburg - Capitala Verde a Europei in 2011, unui fan din mediul online care i-a sustinut in perioada Race-ului.
Alaturi de Alex Mazilu si Razvan Baciu, in Siemens Race 2012 au mai participat:
Alex Negrea & Adrian Ciubotaru, Andrei Crivat & Marius Sescu, Cristina Bazavan & Cristina Chipurici, Dan Dragomir & Razvan Pascu.
Siemens Race este un proiect Siemens Romania, realizat in colaborare cu agentia de Relatii Publice Pi2 PR. Prima editie a proiectului Siemens Race a fost premiata cu Silver Award for Excellence la Categoria ‘Comunicarea Proiectelor de Mediu’ in cadrul competitiei Romanian PR Award din 2011.
Mai multe detalii despre competitia Siemens Race puteti gasi pe www.siemens.ro/race
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro