27 iulie 2025

FOTO Carrefour România în ultimul deceniu - Creștere de 2,5 ori la afaceri, dar prăbușire de 2,5 ori a profitului. Narcis Horhoianu, CMO: Zona de proximitate este în focus în perioada următoare, vom continua să extindem rețeaua Express

Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce în cadrul Carrefour România, spune pentru Profit.ro că ultimii 10 ani au fost definiți de transformări majore în sectorul de retail, iar compania s-a adaptat mereu și rapid acestor schimbări. Citeste integral pe profit.ro - FOTO Carrefour România în ultimul deceniu - Creștere de 2,5 ori la afaceri, […]

20 iulie 2025

GRAFICE România a avut cea mai mare creștere a productivității din UE în ultimul deceniu. Costurile cu munca, printre cele mai mici. Acumularea de capital rămâne redusă

Productivitatea reală a economiei românești a crescut accelerat față de 2015, cu cel mai ridicat ritm din Uniunea Europeană. Costurile cu forța de muncă au crescut și ele puternic în ultimii 10 ani, peste productivitate, dar rămân printre cele mai mici din UE. Acumularea de capital rămâne redusă față de țările Vestice. Totodată, România și […]

17 iulie 2025

Puma are în România prima cădere a vânzărilor din ultimii 10 ani

După un an record în 2023, Puma România, unul dintre cei mai puternici jucători din piața locală de articole sportive, parte a grupului german omonim, a avut o scădere de 2% a cifrei de afaceri în 2024, însoțită de un declin de 28% al profitului net, în contextul unei creșteri cu 17% a numărului de […]

30 iunie 2025

Magazinele Supeco ale Carrefour, primul an de profit după 10 ani consecutivi de pierderi: Am ajustat politica de prețuri și am intensificat campaniile. Vom continua expansiunea cu 3 noi deschideri

Supeco trece pe profit în 2024, după 10 ani consecutivi de pierderi, datorită eficientizării și repoziționării brandului, au transmis reprezentanții grupului Carrefour pentru Profit.ro. Citeste integral pe profit.ro - Magazinele Supeco ale Carrefour, primul an de profit după 10 ani consecutivi de pierderi: Am ajustat politica de prețuri și am intensificat campaniile. Vom continua expansiunea […]

26 iunie 2025

Caroli: În următorii 10 ani, reglementările vor modela industria alimentară la fel de mult ca preferințele consumatorilor

Reglementările privind trasabilitatea, ingredientele și amprenta de carbon vor modela în următorii 10 ani industria FMCG la fel de puternic ca preferințele consumatorilor și vor crea noi oportunități de dezvoltare și inovare, în timp ce rolul automatizării și al inteligenței artificiale vor crește tot mai mult, anticipează Caroli Foods Group, unul dintre liderii pieței locale […]

25 iunie 2025

Electrolux în România - Cele mai bune cifre din ultimul deceniu: România are toate atuurile de a se transforma într-un hub important. Electrolux își propune să accelereze ritmul de creștere

Piața din România a fost marcată în ultimii 10 ani de provocări economice și politice care au rescris regulile jocului pentru sectorul de electrocasnice, spune Teodora Mărăcineanu, director de marketing în cadrul Electrolux România. Citeste integral pe profit.ro - Electrolux în România - Cele mai bune cifre din ultimul deceniu: România are toate atuurile de […]

12 iunie 2025

Victor Șraer, Otto Broker: Cred că peste 10 ani vom mai avea sub 100 de brokeri autorizați în România. Pe de altă parte, mă aștept să văd cel puțin 10-20% mai mulți oameni în industria de brokeraj

Piața de brokeraj în asigurări a crescut în ultimii 10 ani peste media industriei de profil din foarte multe puncte de vedere, într-un context extrem de turbulent și dinamic, spune Victor Șraer, director general al Otto Broker, jucător cu o cotă de 1,12% la finele anului 2024. Citeste integral pe profit.ro - Victor Șraer, Otto […]

31 decembrie 2024

Am intrat în 2025, an care pentru noi are și o semnificație specială - Profit.ro împlinește 10 ani de la lansare. Mulțumim cititorilor și partenerilor pentru că ne sunt permanent alături

Am intrat în 2025, an care pentru noi are și o semnificație specială - Profit.ro împlinește 10 ani de la lansare. Un brand solid devenit un etalon pe piață, pentru care informațiile exclusive și corecte sunt deja "o marcă înregistrată" și care este răsplătit în foarte multe perioade cu cea mai mare audiență din presa […]

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro