Obiectivul proiectului consta in elaborarea si implementarea unui program de formare continua pentru 1.500 de cadre didactice din invatamantul preuniversitar, in vederea dezvoltarii competentelor privind realizarea propriilor aplicatii de soft educational si imbunatatirea capacitatii de a utiliza metode interactive de predare-invatare.
In cadrul sesiunilor de formare desfasurate in perioada octombrie 2010 - martie 2011 au beneficiat de formare 1.583 de cadre didactice din invatamantul preuniversitar, din care 73% femei. Distributia grupului tinta, luand in considerare nivelul de invatamant la care predau cadrele didactice, este urmatoarea:
Cadre didactice din invatamantul primar - 9%
Cadre didactice din invatamantul profesional si tehnic - 23%
Cadre didactice din invatamantul secundar inferior - 29%
Cadre didactice din invatamantul secundar superior - 39%
La sfarsitul sesiunilor de formare a avut loc evaluarea finala a proiectelor personale, in timpul careia fiecare cadru didactic a sustinut prezentarea proiectului personal, 22% obtinand calificativul Excelent. In baza calificativului obtinut, absolventii programului de formare vor primi atestate profesionale purtatoare de credite transferabile (25) si diplome care sa confere statutul de creator de soft educational.
Proiectele absolventilor vor fi publicate pe portal si vor fi evaluate in vederea participarii la concursul national ce va avea loc in luna august 2011.
Facilitatile portalului deschid posibilitatea crearii unei comunitati virtuale prin care se incurajeaza schimbul de idei. Aceasta comunitate virtuala va activa si dupa finalizarea proiectului, cadrele didactice din invatamantul preuniversitar beneficiind astfel de resurse valoroase pentru utilizarea TIC in procesul didactic.
Proiectul realizat in cadrul parteneriatului dintre Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si SIVECO Romania ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - 1.583 de cadre didactice au beneficiat de cursuri ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro