„Ziua persoanelor single” aduce cele mai mari profituri in domeniul comertului electronic din China

11 noiembrie 2014

Considerata un fel de anti-Valentine's Day, Ziua persoanelor single (Singles' Day) este sarbatorita in fiecare an in China in data de 11.11, cu reduceri semnificative la produse electronice.

Sarbatoarea a fost inventata acum cinci ani de Tmall.com, fiind adresata persoanelor single din China. Denumirea a fost aleasa pornind de la cele patru cifre de 1 din data de 11 noiembrie, care arata ca patru bete. In China, acest simbol reprezinta persoanele de sex masculin care nu sunt implicate intr-o relatie. Pentru inceput, Tmall.com a oferit reduceri la 27 de produse, ajungand pe parcurs sa includa in promotii aproximativ 27.000 de marci in fiecare an.

Singles' Day poate fi comparata cu Black Friday si Cyber Monday, atat in ceea ce priveste costurile extrem de reduse ale produselor puse in vanzare, cat si euforia creata in randul cumparatorilor, dornici sa achizitioneze cele mai bune chilipiruri.

Reducerile incep din 11.11, la miezul noptii (ora locala Beijing) si dureaza intreaga zi. In acest an, se estimeaza ca marile companii de dispozitive electronice vor da lovitura, incasand o suma record care ar putea depasi 8 miliarde $.

Grupul Alibaba, detinut de Jack Ma, este cel mai bine cotat, avand in vedere faptul ca anul trecut a obtinut profituri in valoare de 5,8 miliarde $, stabilind un record de la crearea sarbatorii, de acum cinci ani.

Sursa: Forbes

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro