Vlad Dumitru, Secretar General Adjunct al Camerei de Comert si Industrie a Romaniei: “Viziunea noastra este ca in spatele oricarei afaceri de succes sta un parteneriat solid, bazat pe incredere, colaborare si reciprocitate.”

6 martie 2015

Vlad Dumitru a fost numit în funcţia de Secretar General Adjunct al Camerei de Comerţ şi Industrie a României în luna noiembrie 2014, după o perioadă în care a fost managerul biroului de Afaceri Publice al CCIR.

Anterior, a ocupat funcţia de auditor intern al ONRC, având printre responsabilităţi activităţile de audit, planificarea multianuală a misiunilor de evaluare a activităţii de audit intern şi efectuarea evaluărilor de risc asociat diferitelor structuri, procese sau activităţi. O mare parte din experienţa sa o reprezintă poziţiile de director de dezvoltare şi vânzări, director comercial şi business development. În 17 ani de experienţă, Secretarul General Adjunct al CCIR s-a ocupat şi a performat în management, consultanţă, marketing şi vânzări, prin dezvoltarea de politici de preţuri, de fidelizare a clienţilor şi dezvoltare a portofoliului de clienţi, prin procese de identificare a oportunităţilor de afaceri şi de transformare a strategiilor în planuri de acţiune.

De-a lungul timpului a participat la numeroase cursuri şi training-uri de perfecţionare, printre care cursul de Tehnici de Recrutare, Time Management şi Vânzări & Negocieri Constructive şi, nu în ultimul rând, la cursul Pro Manager organizat în capitala franţuzească, un curs efectuat în timp ce ocupa funcţia de Director Comercial.

În calitatea sa de Secretar General Adjunct al CCIR, domnul Dumitru are pe agenda de lucru dezvoltarea şi derularea activităţilor menite să dezvolte relaţii strânse cu toţi colaboratorii CCIR, să consolideze imaginea CCIR şi rolul acesteia în poziţia de susţinător al mediului de afaceri şi al activităţilor Sistemului Cameral.

Cu ocazia "Zilei Porților Deschise", domnul Vlad Dumitru a acceptat invitația noastră la o discuție despre oportunitățile și provocările acestui eveniment, dar și despre susținerea oferită de Camera de Comerț și Industrie a României mediului de afaceri.

Bani si Afaceri: Ce reprezintă “Ziua Porţilor Deschise”?
Vlad Dumitru: Este vorba de un eveniment organizat în premieră de Camera de Comerţ şi Industrie a României, un eveniment de business networking menit să genereze noi oportunităţi de afaceri şi parteneriate durabile.

Bani si Afaceri: Cui se adresează acest eveniment?
Vlad Dumitru: Se adresează furnizorilor de servicii de organizare evenimente indoor şi outdoor (conferinţe, congrese, seminarii) organizatorilor de cursuri, pornind de la formare profesională şi până la traninguri de specializare, precum şi multinaţionalelor, oameni de afaceri şi instituţii publice.

Bani si Afaceri: Ce veţi oferi participanţilor? Ce vor vedea aceştia pe data de 17 martie?
Vlad Dumitru: O cameră de comerţ deschisă, o cameră de comerţ a dialogului. O cameră de comerţ ce şi-a deschis porţile pentru mediul de afaceri. Vor vedea o prezentare a ceea ce înseamnă CCIR Business Center, o prezentare a sălilor pentru cursuri, conferinţe, seminarii, congrese şi a amfiteatrelor ce se regăsesc în această clădire, şi, nu în ultimul rând, o prezentarea a spaţiilor de birouri ce au fost scoase către închiriere.

Bani si Afaceri: Ce beneficii vor avea participanţii la Ziua Porților Deschise?
Vlad Dumitru: Participanții la eveniment vor avea ocazia să îşi identifice printre ceilalţi participanţi noi parteneri şi vor avea parte de premii surpriză în cadrul unei tombole. Totodată, vom oferi participanţilor un voucher de 20% discount pentru un prim eveniment organizat în cadrul CCIR Business Center sau alte bonusuri.

Bani si Afaceri: Vorbind despre expertiza CCIR în organizarea de evenimente, ne puteţi spune care este avantajul competitiv al spațiilor oferite de CCIR Business Center, față de spațiile similare oferite de hoteluri sau alte centre de conferințe?
Vlad Dumitru: Nu spunem că suntem mai profeşionişti decât profesionişitii, e o contradicţie, suntem o echipă nouă, inovatoare şi orientată către rezultate. Suntem parteneri, şi nu rentieri. Avem o bază de date cu peste 70.000 de firme, avem o reprezentare directă în 42 de judeţe prin intermediul camerelor de comerţ judeţene. Promovăm evenimentele partenerilor noştri prin intermediul sistemului cameral, a site-ului Camerei Naţionale şi a bazei de date; nu rezultă decât că suntem parteneri, şi nu doar o simplă gazdă.

Bani si Afaceri: Care sunt costurile chiriilor pentru închirierea de spaţii destinate organizării de evenimente?
Vlad Dumitru: Acestea încep de la 12 euro pe metru pătrat până la aproximativ 17 euro. Perioada minimă a contractului de închiriere a unui spațiu cu destinaţia birouri este de un an. Pentru evenimente, pornim de la 110 euro pe zi și putem merge până la 2000 de euro pe zi. În cazul evenimentelor, costul închirierii include toată tehnica necesară susținerii unui eveniment: de la cabină de traducere traducător, tehnică IT, videoproiector, laptop, sistem de comunicații, sonorizare, video, catering şi până la promovare. Partenerul trebuie doar să vină, să se așeze la pupitru și să îşi susţină prezentarea.

Bani si Afaceri: Referitor la spaţiile cu destinaţia birouri oferite spre închiriere, ne puteţi spune ce suprafaţă au acestea?
Vlad Dumitru: De la 20 mp până la 500 mp, în costul chiriei fiind cuprinse toate serviciile de utilităţi şi mentenanţă, inclusiv servicii de securitate.

Bani si Afaceri: Există un profil al clientului pe care îl vizați?
Vlad Dumitru: Bun platnic! …….. 🙂 . În general, ne adresăm tuturor celor care doresc să-şi desfăşoare cursurile, seminariile, congresele, conferinţele, chiar şi întâlnirile de afaceri, într-un mediu personalizat, dotat şi susţinut de o echipă de profesionişti. Avem, în prezent, parteneri atât din mediul privat, cât şi din cel public, colaboratori ce îî veţi putea întâlni în cadrul evenimentului şi care vă vor putea spune dacă sunt mulţumiţi de serviciile noastre şi nu numai.

Bani si Afaceri: Este o perioadă complicată pentru business-ul din România. Aveți vreun sfat pentru întreprinzătorii care vor veni pe 17 martie?
Vlad Dumitru: În cadrul Camerei Naţionale, avem specialiști pe toate domeniile, specialişti ce îşi pot oferi serviciile din momemntul T0 al businessului tău. CCIR poate oferi consultanţă în înfiinţarea unei companii, a unui business plan, poate facilita întâlniri B2B, networking, consultanţă în accesarea de fonduri europene, pe scurt, cam tot ceea ce ține de derularea unui business de succes.

Mai mult, prin atribuţiile conferite de Legea 335/2007 a camerelor de comerţ din România, CCIR este operator autorizat al Arhivei Naţionale de Garanţii Reale Mobiliare, oferă servicii de avizare a existenţei cazului de forţă majoră, emitere documente de comerţ internaţionale (carnete ATA, certificate de origine, avizare certificate pentru comerţul internaţional), precum şi servicii de arbitraj comercial.

Cu alte cuvinte, în calitate de partener, susţinem business-ul din România sub toate formele sale.

Viziunea noastră este că în spatele oricărei afaceri de succes stă un parteneriat solid, bazat pe încredere, colaborare şi reciprocitate.

Împreună pavăm drumul către succes.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro