Studiu BeePower: 25% dintre români prefera mierea de salcâm

Mierea devine o parte componentă a meniului zilnic al românilor datorită beneficiilor pe care le aduce un consum regulat al acestui super-aliment, așa cum îl numesc unii nutriționiști. Pe lângă consumul casnic, mierea intră și în circuitul industrial, devenind un îndulcitor natural din ce în mai des folosit în cofetărie. În plus, cafenelele și barurile propun clienților miere în loc de clasicul zahăr pentru cafea sau pentru ceai.

În aceste condiții, piața mierii este una foarte atractivă pentru producătorii locali și nu numai care vin, pe lângă tipurile clasice de miere cu o serie de rețete inovative care să aducă un plus valorii nutritive și energetice a produsului finit. Producătorul tradițional din spatele brandului BeePower, activ în special pe piața din vestul țării, regiune în care își desfășoară activitatea apicolă, propune consumatorului, prin magazinul online o serie de produse inovative pe bază de miere, de la deserturi, cum ar fi mierea cu ciocolată, până la sucuri cu miere presate la rece. Datorită acestei varietăți atractive de produse a fost posibilă stabilirea unor tendințe în preferințele de miere ale românilor, în condițiile în care prin magazinul online sunt livrate produse din gama BeePower, în toată țara.

Preferințele românilor diferă sensibil în funcție de sezon, dar acest lucru nu influențează poziționarea tipurilor de miere în top. Astfel, dacă preparatele cu miere și pe bază de miere sunt interesante și atrag atenția cumpărătorului, românii sunt mai reținuți la experimente, așa că merg pe variantele clasice, cunoscute. Sortimentul care se bucură de cel mai mare număr de comenzi este mierea pură de salcâm. Acest sortiment deține lunar în jur de 25% din totalul preferințelor clienților, urmat la o distanță de 5%, de mierea pură de tei, clasată la 20% din numărul lunar mediu al comenzilor.

Mierea polifloră este, la rândul ei, un produs popular, în special în lunile de iarnă, apropiindu-se, în medie, de procentajele mierii de tei, cu o medie de 17-18% din totalul comenzilor online livrate. Mierea de rapiță se clasează pe poziția a treia cu un procentaj mediu de 10% din totalul preferințelor clienților exprimate prin comenzi online livrate.

Chiar dacă inițial clienții au manifestat o oarecare reticență față de preparatele pe bază de miere, acestea încep să le stârnească interesul. La o medie de 7% a ajuns mierea cu nuci, iar tendința este una de creștere. Mierea cu ciocolată și cea cu scorțișoară sunt, la rândul lor, pe un trend ascendent, situându-se la 5% din preferințele clienților.

10 procente dintre preferințe sunt împărțite între sucurile de fructe cu miere presate la rece și celelalte preparate din gama BeePower, cum ar fi mierea cu cocos, mierea cu sâmburi de caise, mierea cu stafide și multe altele.

Gama de produse a producătorului bănățean este una în continuă crește, o parte importantă a activității fiind dedicată cercetării de noi rețete în vederea venirii în fața clienților cu propuneri cât mai interesante.

Despre BeePower
BeePower este un producător de miere naturală și de produse derivate pe bază de miere. Procesul de obținere al mierii este unul natural deoarece nu se intervine în niciuna dintre fazele pe care le urmează albinele. Stupii sunt răspândiți și mutați în așa fel încât să poată fi acoperită o gamă cât mai largă de tipuri de miere care este oferită clienților în stare pură sau în preparate speciale. Odată cu produsele sale, BeePower promovează și un stil de viață sănătos.

 

» Preluat de pe LivePr.ro - Studiu BeePower: 25 dintre români prefera mierea de salcâm

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro