Strategie de marketing surprinzatoare pentru Swarovski, cu anunturi publicate pe Craiglist

17 noiembrie 2014

Craiglist reprezinta un site web specializat in publicitate online, cu peste 4 miliarde de vizualizari pe luna, unde se posteaza diverse anunturi, de la propuneri de angajare, obiecte de vanzare sau diverse servicii, pana la comunitati si forumuri de discutii pe diverse teme.

O adevarata surpriza a fost publicarea de prestigioasa companie austrica Swarovski a doua anunturi pe pagina Missed Connections (Conexiuni pierdute) de pe Craiglist. Sectiunea respectiva este dedicata celor care incearca sa ia legatura cu persoane pe care le-au vazut intamplator/cu care au vorbit pentru scurt timp, dar, din diverse motive, nu au facut schimb de date de contact.

Anunturile au fost structurate subtil sub forma unor scrisori de dragoste care imaginau posibila „intalnire” intre o femeie oarecare si bratara Stardust, in valoare de 60 $, comercializata de Swarovski. Anunturile vizau in primul rand femeile cu incredere in sine, carora bijuteria respectiva le-ar fi adaugat un strop de stralucire.

Campania a fost gandita cu scopul de a schimba perceptia clientilor conform careia produsele Swarovski sunt prea „pretentioase” si se adreseaza in mare parte vedetelor. „Am incercat sa prezentam intr-un mod inedit ideea ca bijuteriile noastre nu sunt realizate doar pentru covorul rosu sau pentru ocazii speciale, ci sunt dedicate tuturor femeilor”, a declarat Steve Red, directorul comercial al companiei. Ca parte a campaniei, bratara Stardust a fost oferita catorva femei care au raspuns la anunturile respective.

Sursa: Entrepreneur

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro