SEM Days 2013: singura conferinta de SEO si PPC dedicata managerilor

SEM Days, cel mai amplu eveniment de nisa, va avea loc anul acesta pe 18-19 septembrie, in Bucuresti. La aceasta a doua editie se vor aborda teme de actualitate din lumea marketingului pe motoarele de cautare, sustinute de lideri locali si internationali, si vor fi prezenti aproximativ 300 de participanti: antreprenori in online, marketing manageri, social media si online manageri, C-level managers.

”Dupa succesul inregistrat anul trecut, ne dorim ca SEM Days 2013 sa aduca si mai mult know-how si valoare industriei de SEO, PPC si Social Search. De aceea, am co-optat in proiect echipa SEO monitor – partenerul nostru si un lider pe piata de profil. Împreuna ne propunem sa aducem speakeri de renume international, cu subiecte de interes pentru managerii si business ownerii care vor sa creasca succesul afacerii lor in online”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale, fondatorul si co-organizatorul SEM Days.

Evenimentul se va desfasura pe doua zile: 18 si 19 septembrie. Participantii vor avea parte astfel de o zi de conferinta si o zi in care pot participa activ la workshop-uri sustinute de experti in domeniul SEM. ”Peste 90% dintre romani cauta pe Google informatii despre produse si servicii, inainte sa cumpere. De aceea, SEM este un domeniu care ia atat de repede amploare. Afacerile cu prezenta online sunt, practic, dependente de cresterea vizibilitatii pe acest motor de cautare. Pentru ei, SEM Days este o oportunitate sa intalneasca specialisti, sa gaseasca idei creative de promovare, solutii concrete si sa se pregateasca pentru viitor”, a declarat Cosmin Negrescu, CEO SEO monitor, co-organizator SEM Days.

In prima zi, cea dedicata keynote-urilor & panelurilor, participantii se pot familiariza cu marketingul pe motoarele de cautare: cum pot genera mai multe vanzari in online pentru afacerea lor, ce pot face in cazul in care au fost penalizati de Google, cum isi pot proteja brandul in mediul online etc. În cea de-a doua zi a conferintei, participantii vor asista la workshop-uri cu demonstratii live, studii de caz, idei creative si alte metode pentru consolidarea prezentei online. Agenda completa va fi disponibila pe www.semdays.ro incepand cu luna iunie.

Din iunie, biletele la eveniment vor fi disponibile pe www.semdays.ro. Pana atunci, cei care se inscriu online pe www.semdays.ro, pe lista de asteptare, beneficiaza de un voucher de discount in valoare de 20% din pretul integral al biletului.

SEM Days este singurul eveniment de SEO si PPC dedicat antreprenorilor in online, marketing managerilor, social media si online managerilor, C-level managers.

La editia precedenta au fost invitati speakeri precum: Phillip Nottingham (Distilled), Paul Rouke (PRWD), Gary R. Beal (VanguardSEO), Mike Litson (Blueclaw Media), Ralph Tegtmeier (aka Fantomaster) si Julia Lukyanova (aka IrishWonder), plus alti specialisti locali.
Website: www.semdays.ro .

Organizatori:

2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, activa in prezent si pe pietele din Serbia, Irak si Cipru. Face parte din Leo Burnett Group si este singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania.
Portofoliul 2Parale include peste 270 de campanii si 22.000 de afiliati, care au livrat mai bine de 72 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de peste 52 de milioane de lei (fara TVA).

SEO monitor este lider de piata pe segmentul solutiilor de promovare pe motoarele de cautare (n.b. SEO; Search Engine Optimization), fapt demonstrat si de premiul acordat anul trecut de GpeC: Agentia anului in ecommerce. Anul acesta compania lanseaza pe piata internationala un serviciu revolutionar de monitorizare a impactului motoarelor de cautare asupra afacerilor: SEO monitor App.

Din portofoliul SEO monitor: F64.ro, Elefant.ro, TinaR.ro, Elvila.ro, BestJobs.ro, MiniPrix.ro, Noriel.ro, Provident.ro, Perfect-Tour.ro, Edenia

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro