Reparatii cutii automate – scurgerile de ulei !

Categorie: Comunicate de presa

Dacă există o scurgere de ulei de la mașina dvs., ar trebui să verificați pentru a vedea dacă provine de la transmisia dvs. sau eventual de la sistemul de servodirecție (cele mai multe sisteme de servodirecție utilizează de asemenea lichid de transmisie și scurgeri pot apărea pe teren în aproximativ aceleași zone ca scurgerile de transmisie.) Dacă tot ceea ce vedeți sunt câteva picături, este posibil să puteți amâna reparațiile atâta timp cât vă verificați frecvent nivelul lichidului (însă consultați reparatii cutii automate) Dacă nivelurile lichidului de transmisie scad sub nivelurile minime pot apărea defecțiuni grave la transmisie (aceleași recomandări se referă și la scurgerile de servodirecție).

Majoritatea producătorilor solicită verificarea nivelurilor lichidului de transmisie atunci când vehiculul este în funcțiune. Trageți joja de transmisie și verificați lichidul. Dacă lichidul este tulbure sau noroios sau are un miros ars, trebuie să îl verificați la reparatii cutii automate.

O transmisie modernă ar trebui să treacă ușor și liniștit sub accelerația ușoară. Accelerarea mai mare ar trebui să producă schimbări mai ferme la viteze mai mari. În cazul în care punctele de schimb sunt neregulate sau dacă auziți zgomote la schimbare, ar trebui să le verificați imediat. Zgomotele sunt de asemenea, un motiv de îngrijorare. Dacă sunt descoperite devreme, multe probleme pot fi rezolvate fără revizii costisitoare de transmisie. Chiar dacă simți că nu îți poți permite reparații în acest moment, ar trebui cel puțin să le verifici. Reparatii cutii automate ar putea să vă ofere câteva sugestii despre ce trebuie să faceți și nu să faceți pentru a prelungi durata de transmisie până când vă puteți permite reparația.

Intreținere:

Lichidul de transmisie trebuie schimbat periodic. Manualul dvs. de utilizare ar trebui să vă ofere intervalele recomandate care ar putea fi oriunde de la 15.000 km până la 100.000 km. Majoritatea experților în transmisie recomandă schimbarea fluidului și filtrarea la fiecare 25.000 de km.

Puține transmisii au dopuri de scurgere pentru a scurge lichidul vechi. Pentru a scoate fluidul, reparatii cutii automate va scoate vasul de transmisie. Aceasta este o treabă destul de dezordonată și, în general, nu este recomandată. Chiar dacă transmisia are un dop de golire, singura modalitate de a schimba filtrul de transmisie este de a scoate vasul. Reparatii cutii automate poate verifica dacă există șanțuri de metal și alte resturi care sunt indicatori ai problemelor de transmisie iminente.

În majoritatea cazurilor, în timpul acestor servicii de transport, numai aproximativ jumătate din ulei poate fi scos din unitate. Acest lucru se datorează faptului că o mare parte a uleiului se află în convertorul de cuplu și în liniile de răcire și nu poate fi drenat fără dezasamblare majoră. Intervalele de schimbare a lichidului se bazează pe faptul că în sistem rămân unele lichide vechi.

Atunci când transmisia este întreținută, asigurați-vă că este folosit lichidul corect pentru a o reumple. Fiecare producător de transmisie are propria lor recomandare pentru fluidul adecvat de utilizare și componentele interne sunt proiectate pentru acea formulă specifică. O transmisie nu va funcționa corect in raport cu lichidul incorect, deci asigurați-vă că faceți dublu control. Manualul dvs. de proprietar vă va spune care lichid este necesar. Bineînțeles, manualul proprietarului va încerca să vă convingă să utilizați numai lichidul de marcă al producătorului, dar vă va oferi și specificațiile uleiului. În cazul în care produsul după vânzare indică pe containerul său că îndeplinește sau depășește specificațiile pentru un anumit tip de lichid de transmisie, în general este bine să utilizați produsul respectiv.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Reparatii cutii automate – scurgerile de ulei !


Alte articole

Adauga comentariu