Reinventare Pizza Hut: ingrediente noi pentru produse si grafica noua pentru ambalaje

12 noiembrie 2014

Intentia companiei este, pe langa fidelizarea clientilor, atragerea unor consumatori noi, tinand cont mai ales de faptul ca vanzarile s-au redus in ultima vreme, iar companiile concurente (de exemplu Domino Pizza) au raportat rezultate favorabile. Desi ramane cea mai mare companie de profil, cu 15.000 de restaurante in intreaga lume, Pizza Hut pierde tot mai mult teren in fata competitorilor si este depasita in ceea ce priveste comenzile in sistem digital.

Pornind de la aceste considerente, oficialii companiei au promis implementarea de masuri radicale, cu scopul de modernizare a produselor, dar si a elementelor de comunicare vizuala.

Astfel, sortimentele de pizza vor include noi ingrediente exotice, cum ar fi bucati de banane, sos sriracha si curry. Se vor dubla de asemenea optiunile de toppinguri, sosuri sau cruste. Nu se va renunta la bucataria italiana, in schimb, afirma reprezentantii Pizza Hut, se vor adauga arome noi, moderne. Acestea au fost perfectionate pe parcursul unui an si jumatate si vor fi prezente in meniuri incepand cu data de 19 noiembrie.

Reinventarea produselor va fi semnalata si prin modificarea logoului companiei, acesta reprezentand un aluat de pizza acoperit cu sos de rosii. Denumirea companiei va fi scrisa cu text alb pe fundal rosu, iar imaginea cu acoperisul, anterior tridimensionala, a fost modificata, devenind aplatizata. Designul a fost realizat de agentia de publicitate Deutsch LA, care a colaborat in trecut cu compania Taco Bell, cu rezultate excelente – experienta pe care oficialii Pizza Hut spera sa o repete si in acest caz.

Sursa: Business Week

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro